Onko täällä muita "poikkeavia" jotka ei tykkää helteistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Suzyanne
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Suzyanne

Vieras
Itse tykkään eniten lämpötiloista +20-23, ja pieni vauvani myös. Tällaisella helteellä viihdymme kaikkein parhaiten sisällä, tuuletin päällä ja verhot ikkunoissa, ettei aurinko lämmitä liikaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
Itse tykkään eniten lämpötiloista +20-23, ja pieni vauvani myös. Tällaisella helteellä viihdymme kaikkein parhaiten sisällä, tuuletin päällä ja verhot ikkunoissa, ettei aurinko lämmitä liikaa.

sama juttu! aamulla ulkoiltiin ja sit mennään taas illalla :)

en tykkää yhtään.ehkä muuten menettelis mutta kun hikoilen niin paljon varsinkin päästä että hävettää olla ihmisten ilmoilla ku hiukset ihan märät ja naamasta hiki valuu koko ajan

Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
Kyllä, silläkin tavalla olen poikkeava, että inhoan kuumia ilmoja. En vaan tykkää olla hikinen. Ihanat raikkaat syyspäivät tai kunnon myrskyt ovat tulossa. Päivä lyhenee koko ajan.

En tykkää helteestä, mieluiten saisi olla noin 10 astetta ympäri vuoden. Kaikkein eniten pidän keväästä, silloin on mukavan viileää eikä mitään inhottavia ötököitä vielä.

Tulis talvi ja pakkaset..sais laittaa toppatakin päälle niin ei ahistais nämä vatsamakkarat kun ei mistään löydä pitkiä paitoja.....Kait se on äitiysvaatteita alettava käyttämään.

Yhteistyössä