S
Suzyanne
Vieras
Itse tykkään eniten lämpötiloista +20-23, ja pieni vauvani myös. Tällaisella helteellä viihdymme kaikkein parhaiten sisällä, tuuletin päällä ja verhot ikkunoissa, ettei aurinko lämmitä liikaa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:Itse tykkään eniten lämpötiloista +20-23, ja pieni vauvani myös. Tällaisella helteellä viihdymme kaikkein parhaiten sisällä, tuuletin päällä ja verhot ikkunoissa, ettei aurinko lämmitä liikaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Yksittäiset hellepäivät on ihan ok, mutta ei mikään viikkoja kestävä hellejakso.
Kyllä, silläkin tavalla olen poikkeava, että inhoan kuumia ilmoja. En vaan tykkää olla hikinen. Ihanat raikkaat syyspäivät tai kunnon myrskyt ovat tulossa. Päivä lyhenee koko ajan.Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:Itse tykkään eniten lämpötiloista +20-23, ja pieni vauvani myös. Tällaisella helteellä viihdymme kaikkein parhaiten sisällä, tuuletin päällä ja verhot ikkunoissa, ettei aurinko lämmitä liikaa.
Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:En tykkää helteistä. Sellanen vähän yli +20 on aivan riittävä.