Onko täällä muita joilla ns. pimeä puoli elämässä...?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "a p"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="alea";26066325]Minulla on hyvin isoja luurankoja kaapissa, joista ei tiedä kuin ne jotka elivät elämää minun kanssani silloin tai eivät hekään kokonaan. Oikeastaan minä itse tiedän vain suurimmat totuudet. Nyt olen "normaali" perheäiti, mitä ei 10 vuotta sitten ois voinut minusta kuvitellakaan tulevan, asun kaukana edellisestä kotipaikastani ja olen aika suosittu äiti kerhoissa yms, tuppereita ja kaikkea. Yritän ehkä olla liiankin normaali[/QUOTE]

Mikä on hyvin iso luuranko?

No minä en aio niitä kertoa edes anonyymisti omalla ip osoitteellani varustettuna kenellekkään. Ne luurangot ovat vain minun luurankojani, joita kannan raskaasti mutta varmasti mukanani.

Jahas, pakko tulla kommentoimaan tuosta huoraamisesta. Että oikein pitäisi mielenterveysapua lähteä hakemaan? Minä en ryypiskele, enkä esittele mitään miehiä lapsilleni. Jos lähden "salille" tai "kaverin luokse" yksin, eivät lapset todellakaan tiedä, vaikka sinä aikana kävisin hotellissa rahasta harrastamassa seksiä jonkun miehen kanssa. Saan enemmän rahaa kuin 8 tunnin työvuoron aikana ja näin jää myös enemmän aikaa olla lasteni kanssa. Huoraaminen ei ole juuri noista ennakkoluuloista johtuen julkinen ammatti ja vaikka se ei ole laitonta, sitä tehdään lähinnä hiljaa poissa muitten silmistä kahden kesken. Varmasti näitä huorien kauhistelijoita kuuluu minunkin kavereihini, jotka eivät ikinä uskoisi tämän pikkuharrastuksen kuuluvan omaan elämääni.

Alkuperäinen kirjoittaja Pimeässäkulkija;26066643:
Jahas, pakko tulla kommentoimaan tuosta huoraamisesta. Että oikein pitäisi mielenterveysapua lähteä hakemaan? Minä en ryypiskele, enkä esittele mitään miehiä lapsilleni. Jos lähden "salille" tai "kaverin luokse" yksin, eivät lapset todellakaan tiedä, vaikka sinä aikana kävisin hotellissa rahasta harrastamassa seksiä jonkun miehen kanssa. Saan enemmän rahaa kuin 8 tunnin työvuoron aikana ja näin jää myös enemmän aikaa olla lasteni kanssa. Huoraaminen ei ole juuri noista ennakkoluuloista johtuen julkinen ammatti ja vaikka se ei ole laitonta, sitä tehdään lähinnä hiljaa poissa muitten silmistä kahden kesken. Varmasti näitä huorien kauhistelijoita kuuluu minunkin kavereihini, jotka eivät ikinä uskoisi tämän pikkuharrastuksen kuuluvan omaan elämääni.

Huoria on ollut aina. Ei sitä kukaan kauhistele. Se vaan kuulostaa kurjalta, jos huora ei tajua mitä se pikku harrastus voi pahimmillaan lapsille aiheuttaa. Lapset ei tiedä, kunnes niille kerrotaan ja se tapahtuu melko varmasti.
Toisaalta, mitä muuta voi olettaa. Hintansa kaikella.

[QUOTE="juoppo";26065603]Totta kai välitän lapsistani. :([/QUOTE]

Varmasti välität, eiköhän iso osa päihdeongelmaisista välitä. Mutta kumpi menee edelle lapset vai dokaaminen? Hae hyvä ihminen apua. On raastavaa katsoa vierestä sitä tuskaa mitä lapset kantavat vanhempien päihdeongelmien vuoksi. Osa kipuilee vielä aikuisinakin sen turvattoman lapsuuden vuoksi. Puhumattakaan niistä hyljätyksi tulemisen tunteista.

Toi paikkakunta täs hiukan häiritsee kyllä.
Mutta ei mua muuten tossa hommassa niin hirveesti mikään hätkäytä, olenhan sitä tehnyt ennenkin.
Ja sais just jotain pientä lisää sitten tuohon työttömyyspäivärahaan ja toimeentulotukeen.
Eihän sitä joka päivä tarvi tehdä.
Ja mikä on sun mielestä suurin riski taik riskit?
En nyt varsinaisesti ymmärrä et miten noi lapset tähän liittyy, eihän ne olis silloin paikalla, you know :)

Voi kulta pieni... lapset liittyy tähän siten, että kun sinä olet leimattu huoraksi, niin lapset kärsivät. Jos satut tietämään, niin lapset ovat julmia toisilleen. Ja huora-äidillä voi lyödä todella kovaa. Eikä ne aikuisetkaan lyömättä jätä. Kyllä nekin lapsille muistavat mainita, että sun äitis on huora.

Ei suinkaan :saint:

Yksi osio jota todellakaan kukaan ei olisi ikinä uskonut on taaksejäänyttä elämää, ainakin tällä hetkellä, mutta ne muut.. No, kukaan ei ole ihan sitä miltä näyttää.

[QUOTE="vieras";26066798]Voi kulta pieni... lapset liittyy tähän siten, että kun sinä olet leimattu huoraksi, niin lapset kärsivät. Jos satut tietämään, niin lapset ovat julmia toisilleen. Ja huora-äidillä voi lyödä todella kovaa. Eikä ne aikuisetkaan lyömättä jätä. Kyllä nekin lapsille muistavat mainita, että sun äitis on huora.[/QUOTE]

Eihän kukaan tervepäinen ja fiksu vanhempi opeta lapsilleen tuollaista kielenkäyttöä ja muiden ihmisten halveksuntaa. Jotain rumaa ja likaista on ihmisessä, joka suhtautuu toisiin ihmisiin noin alentuvasti ja joka näkee tarpeelliseksi opettaa lapsilleen omia käsityksiään toisten lasten vanhemmista.

[QUOTE="a p";26065133]Mä olen joillekin pystynyt kertomaan opiskeluajan vaarallisista kokemuksista, mm. reippaasta alkon käytöstä ja oman henkensä vaaralle alttiiksi laittamiselle, vieraan miehen hotellihuoneesta heräämisistä, täydellisistä muistinmenetyksistä, tajunnan menetyksistä, loukkaantumisista, vastuuttomista yhden illan jutuista jne. Kenellekään en silti pysty (terapeutteja/lääkäreitä lukuunottamatta) kertomaan siitä pahimmasta kokemuksesta.[/QUOTE]

Mä en oo koskaan aatellu, et nuoruuden viinan juonti, vieraan miehen kanssa hotellissa herääminen, muistinmenetys ja yhden illan jutut ois mitenkään pimeä menneisyys. Hyvä tuuri on käynyt ettei pahempaa sattunut, mutta aika monella mun ystäväpiirissä vastaavia kokemuksia. Kyllähän niitä voi nyt päivitellä 10 vuotta myöhemmin, mutta häpeä en tietenkään.

Alkuperäinen kirjoittaja yök:
Eihän kukaan tervepäinen ja fiksu vanhempi opeta lapsilleen tuollaista kielenkäyttöä ja muiden ihmisten halveksuntaa. Jotain rumaa ja likaista on ihmisessä, joka suhtautuu toisiin ihmisiin noin alentuvasti ja joka näkee tarpeelliseksi opettaa lapsilleen omia käsityksiään toisten lasten vanhemmista.

:D Haiskahtaa hieman liian naiivilta. Kuka tervepäinen ja fiksu alkaa huoraamaan?

Yhteistyössä