onko täällä muita enkeleiden vanhempia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja piipero86
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja piipero86:
Alkuperäinen kirjoittaja wipii:
Alkuperäinen kirjoittaja piipero86:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
tän on pakko olla provo...

kiitos vaan sympatiasta!!! miks v**ussa mä tämmösen provon tekisin???
en oo löytäny keskustelupalstoja,niin yritän jostain löytää saman kokeneita, ku tiiätkö että sellanen helpottaa ku kuulee että ei olla ainoita joille näin käyny, ku on aika pirun vaikeaa hyväksyä että oma lapsi jota 9kk oon kantanu on kuollu!!!

löysää nyt pippos hei..........

uskonpa että sullaki ottas hermoon ku olisit saman kohtalon kokenut kuin minä ja yrittäisit löytää vertaistukea niin epäillään että oot ihan provo mielellä liikenteessä..

Anna mennä toisesta sisään toisesta ulos :hug: :hug:

Lämmin osanotto suunnattomaan suruusi. Todella surullista, että tuollaista tapahtuu :( Tällaiset uutiset koskettavat aina, mutta nyt ne koskettavat erityisen paljon, kun vanha tuttu menetti juuri kuukauden ikäisen vauvansa :(

Paljon voimia ja jaksamista sekä kaikkea mahdollista hyvää tulevaisuuteen sulle ja perheellesi!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Lämmin osanotto suunnattomaan suruusi. Todella surullista, että tuollaista tapahtuu :( Tällaiset uutiset koskettavat aina, mutta nyt ne koskettavat erityisen paljon, kun vanha tuttu menetti juuri kuukauden ikäisen vauvansa :(

Paljon voimia ja jaksamista sekä kaikkea mahdollista hyvää tulevaisuuteen sulle ja perheellesi!

kiitos. olen itsekkin lukenut silloin tällöin lapsensa menettäneiden juttuja ja aina itkenyt heidän kohtaloaan,mutta asia saa taas ihan uuden muodon kun se sattuu omalle kohdalle ja ystävillekkin on ollut kova pala kun tällainen kolahtaa lähipiiriin.

Yhteistyössä