Alkuperäinen kirjoittaja vieras:tän on pakko olla provo...
Hei haloo!!!!!! |O
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:tän on pakko olla provo...
Alkuperäinen kirjoittaja piipero86:Alkuperäinen kirjoittaja wipii:Alkuperäinen kirjoittaja piipero86:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:tän on pakko olla provo...
kiitos vaan sympatiasta!!! miks v**ussa mä tämmösen provon tekisin???
en oo löytäny keskustelupalstoja,niin yritän jostain löytää saman kokeneita, ku tiiätkö että sellanen helpottaa ku kuulee että ei olla ainoita joille näin käyny, ku on aika pirun vaikeaa hyväksyä että oma lapsi jota 9kk oon kantanu on kuollu!!!
löysää nyt pippos hei..........
uskonpa että sullaki ottas hermoon ku olisit saman kohtalon kokenut kuin minä ja yrittäisit löytää vertaistukea niin epäillään että oot ihan provo mielellä liikenteessä..
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:tän on pakko olla provo...
Hei haloo!!!!!! |O
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Lämmin osanotto suunnattomaan suruusi. Todella surullista, että tuollaista tapahtuuTällaiset uutiset koskettavat aina, mutta nyt ne koskettavat erityisen paljon, kun vanha tuttu menetti juuri kuukauden ikäisen vauvansa
Paljon voimia ja jaksamista sekä kaikkea mahdollista hyvää tulevaisuuteen sulle ja perheellesi!