Kuinka saada tietää onko "toinen nainen" saanut lapsen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Harnmaana tällä kertaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ottakaa huomioon sekin että tuo seksi jota ei ollut tapahtunut montaa kertaa(nainen itse joutui asian myöntämään) tapahtui aina silloin kun mies oli niin pahasti aineissa ettei edes itse muistanut asiasta mitään jälkikäteen.

Ja ennen kuin joku tulee saarnaamaan siitä että ei heppi toimi jos on aineissa niin tuolla valitettavasti toimii. Olen joskus itse aikoinaan alkanut lämmittelemään miestä seksiin yhteisen ulkona vietetyn illan jälkeen ja siinä vaiheessa kun heppi on ollut kivikova ja kertaalleen siinä pisteessä että tavarat lensi, olen todennut että mies on niin vahvasti sammunut ettei sitä herätä kirveelläkään.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mies pelkää että jos ottaa naiseen yhteyttä tämä alkaa taas vaatimaan jotain ja mies tietää etten kestäisi enää lisää iskuja tuosta asiasta. Melkein tekisi mieli etsiä joku "yksityisetsivä" tyyppi ja maksaa siitä että saisi asian selville... :/

Naisella on täysi lainmukanen oikeus vaatia. Ja sä ap syytät naista ja viatonta lasta, mutta et miestäs?

Ottakaa huomioon sekin että tuo seksi jota ei ollut tapahtunut montaa kertaa(nainen itse joutui asian myöntämään) tapahtui aina silloin kun mies oli niin pahasti aineissa ettei edes itse muistanut asiasta mitään jälkikäteen.

Ja ennen kuin joku tulee saarnaamaan siitä että ei heppi toimi jos on aineissa niin tuolla valitettavasti toimii. Olen joskus itse aikoinaan alkanut lämmittelemään miestä seksiin yhteisen ulkona vietetyn illan jälkeen ja siinä vaiheessa kun heppi on ollut kivikova ja kertaalleen siinä pisteessä että tavarat lensi, olen todennut että mies on niin vahvasti sammunut ettei sitä herätä kirveelläkään.

kohta keksit että nainen on raiskannut miehes?

Olitko mukana seuraamassa toimitusta?
Tuskin se mies sulle selittää että "täysissä ymmärryksissä mä sitä polkasin ja ainakin 50 kertaa", kun tietää sulle uppoavan tollanen soopa.

Ja tohon jälkimmäiseen osioon ei voi muuta todeta kuin että miehelläsi onkin oikea taikaheppi!
Eihän tollaseen pystyis luottamaan pätkääkään jos vaikka mökkireissulle tai telttailemaan haluais mennä. Naapurin Anterohan vois käyttää vaikka hyväkseen miehesi nukkuessa...

No onhan se sitten paljon ymmärrettävämpää että olet naiselle vihainen mutta et miehelle.. jos se ei tapahtunut montaa kertaa... muutama vaan...

:headwall:

Mies pelkää että jos ottaa naiseen yhteyttä tämä alkaa taas vaatimaan jotain ja mies tietää etten kestäisi enää lisää iskuja tuosta asiasta. Melkein tekisi mieli etsiä joku "yksityisetsivä" tyyppi ja maksaa siitä että saisi asian selville... :/
Toi "yksityisetsivä" ei ole yhtään hullumpi idea. Tosiasia on, että tämä nainen ja myöhemmin hänen lapsensa voivat alkaa vaatimaan jotain ihan minä päivänä hyvänsä. On aika raskasta elää niin, että jokainen kirje, jokainen puhelimen pirinä ja jokainen ovikellon soiminen tästä eteenpäin voi merkitä noita vaatimuksia. Jos lapsi on olemassa, on hänellä täysi-ikäisenä oikeus itse vaatia isyyden selvittämistä, olipa hänen äitinsä mitä mieltä asiasta tahansa.

Kuten jo sanoin niin mies kyllä on asiasta kärsinyt ja kärsii vieläkin. En ole häntä helpolla päästänyt ja sen nyt jo pitäisi kertoa etten häntä syyttömänä asiaan pidä.

Te olette kovin innokkaita puolustelemaan sitä naista ettei ole mitään väärää tehnyt jne.
Kyllä minusta on tekemistä että tarkoituksellisesti lähtee vokottelemaan tiedetysti perheellistä miestä. Ja tuo nainenhan on tässä ainoa joka ei ole mitää kärsinyt. Ainoastaan ei saanut tahtoaan läpi että olisi saanut miehen itselleen. Kun taas minä olen kärsinyt sen naikkosen tekosista ja mies on kärsinyt omasta tekosestaan.

Miksi täällä on se ilmapiiri että ulkopuolinen saa vapaasti tulla sotkemaan mitä haluaa parisuhteisiin ilman että se on hänen syytään. Noinkohan teillä olisi sama suhtautuminen jos tämä olisi tapahtunut omassa parisuhteessanne...

Kuten jo sanoin niin mies kyllä on asiasta kärsinyt ja kärsii vieläkin. En ole häntä helpolla päästänyt ja sen nyt jo pitäisi kertoa etten häntä syyttömänä asiaan pidä.

Te olette kovin innokkaita puolustelemaan sitä naista ettei ole mitään väärää tehnyt jne.
Kyllä minusta on tekemistä että tarkoituksellisesti lähtee vokottelemaan tiedetysti perheellistä miestä. Ja tuo nainenhan on tässä ainoa joka ei ole mitää kärsinyt. Ainoastaan ei saanut tahtoaan läpi että olisi saanut miehen itselleen. Kun taas minä olen kärsinyt sen naikkosen tekosista ja mies on kärsinyt omasta tekosestaan.

Miksi täällä on se ilmapiiri että ulkopuolinen saa vapaasti tulla sotkemaan mitä haluaa parisuhteisiin ilman että se on hänen syytään. Noinkohan teillä olisi sama suhtautuminen jos tämä olisi tapahtunut omassa parisuhteessanne...

Tiputahan nyt ne vaaleanpunaiset lasit silmiltäs. Miehes on ihan itse täysin vastuullinen teoistaan. Sekä aineitten käytöstä, että pettämisestä. Sä olet tyhmä kun uskot moista potaskaa kun äijäs vetää sua 10-0. Ettei muista mitään on maailman helpoin tekosyy, useimmat vaan sanoo että oli niin kännissä.

Jos mun parisuhteessa tapahtuis tuollaista äijä olis lentänyt jo ajat sitten pellolle. Mulla on niin paljon itsekunnioitusta etten mitään pilleristinarkkareita hyysäisi, enkä myöskään sellaista joka hyppii vieraan naisen kanssa. Ja vielä tärkeämpää, en halua että lapseni joutuvat sellaista näkemään.

Ensinnäkin, silloin kun mun (ex) mies mua petti ja jäi siitä kiinin mä syytin tästä tapahtumasta vain ja ainoastaan sitä "huoraa" eli toista naista. Jälkeenpäin tajusin, että eihän vika naisen ollut, vaan täysin miehen! Sitä vaan siinä tilanteessa jotenkin ei kuitenkaan halunnut nähdä omaa miestä niin pahana, ja oli helppo tehdä tästä toisesta naisesta se pahin syntipukki. Tosiasia kuitenkin on se, että kukaan ei miestäni raiskannut ja mieshän se yleensä se on, joka sinne sisään työntyy!!! Ja ihan vapaaehtoisesti. Ja sikäli mikäli nainen ratsastaa, niin kyllä silloinkin mie yleensä pystyy vastustelemaan.

Ehkäisystä valehtelu sinänsä ei ole mikään lieventävä asianhaara ap:n tapauksessa, koska kyllähän jokaisen miehen pitäisi tajuta sen verran, että suojaamaton seksi voi tuoda tuliaisena paitsi lapsen myös sukupuolitaudin. Ja mikä olisi inhottavampaa kuin tuoda raskaana olevalle vaimolle tuliaisina sukupuolitauti.

Ehkä.
Minun valintani ovat minun valintojani.

Yhden syrjähypyn voin vielä antaa anteeksi mutten ota sitä riskiä että lapset saisivat kotoa sen parisuhdemallin että tuo on oikein. Joten jos tuo äpärä jossain näkyy, on minun ja miehen suhde loppu mikä tarkoittaa myös samalla sitä että lapset kasvavat ilman isää koska sitten muutankin jo 500km päähän tästä kaupungista.

Muuten ap, tiesitkö että et saa lastesi kanssa muuttaa mihinkään ilman miehesi lupaa, jos teillä on yhteishuotajuus? tarvit muuttoosi luvan lastesi isältä. Lisäksi tarvit maistraatin papereihin miehesi nimen. Lue laki palsen huollosta, jos kuvittelet noin vain pystyväsi lasten kanssa muuttamaan pois. Jos mies haluaa huolehti lapsista ja vastustaa muuttoa, voi jopa väliaikainen oikeuden päätös (ja myöhemmin toki myös pysyvä) katsoa että lasten on parempi olla nykyisellä paikkakunnallaan isällä, jossa on jo turvaverkosto ja tutut kuviot valmiina.

Eli edes muutto ei ole niin yksiselitteinen kuin miltä se sinun silmissäsi näyttää.

Uskomatonta tarinaa! Tuollaisesta pettävästä, päihderiippuvaisesta pässistäkö kannattaa pitää kiinni?!
Mä potkaisisin tuollaisen äijän pellolle välittömästi. Tavatkoon lapsia, mutta itse en tuollaisella epäluotettavalla lampaalla tekisi yhtään mitään.
Pahalta tuntuu, kuinka ap on valmis laittamaan omat lapsensa kärsimään sekä tämän ehkä syntyneen, myöskin viattoman! , lapsen.

Ja hyvin vaikea uskoa, että tämän kauniin, rikkaan ja hyvätuloisen lääkärin täytyy pokata itselleen perheellinen, päihderiippuvainen onneton mies lapsensa siittäjäksi ja samalla vaarantaa koko uransa määräämällä aiheettomasti reseptejä. Haloo!!!!:)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
[
Kaikki lapset näkyvät esim. miehen virkatodistuksessa. Jos isä siis nimetty.

Tarvii tunnustaa lapsekseen. Äiti ei voi vaan sanoa, et se on Meikäläisen Matti. Ja sen tunnustamisen ap kai tietäisi.

Kyllä muuten voi. Miehen veljellä oli juuri tällainen tapaus. Verikokein asia selvitettiin. Ja jos olisi mies kuollut niin tämä lapsi olisi ollut osallinen perinnönjaossa.

Ei muuten voi. Mutta verikoe=isyystesti. Mutta se, että äiti VAIN SANOO tai antaa tiedon neuvolan papreihin tms., että Matti Meikäläinen on lapsen isä, ei riitä, eikä tee miehestä elatusvelvollisuutta. Mutta isyystestithän voidaan vaatia oikeusteitse jos niihin ei suosilla suostu, tai sitten isä voi tunnustaa lapsen vapaaehtoisesti omakseen (näin käsittääkseni toimitaan avopuolisoidenkin kohdalla edelleen, että isä tunnustaa lapsen).

No kuten sanoin tällainen tapaus oli. Liekö tavallista vai tavatonta, virhe vai mikä mutta siinä vaiheessa kun miehen veli haki virkatodistuksen muuhun tarkoitukseen niin sinne oli ex merkinnyt lapsensa. Ja syntymästä oli jo vuosia. Ja isyyskoe tehtiin siis vasta nyt.

Jos miehesi veli on lapsen syntymän aikaan ollut naimisissa vielä ( vaikka sitten nimellisesti ) lapsen äidin kanssa, menee se lapsi automaattisesti aviopuolison nimiin, ilman tunnustuksia tai testejä. Puoliso on aina isä, vaikka todistettavasti ei voisi olla, kunnes asia testeillä ja oikeudessä kumotaan tai todeksi todistetaan

Alkuperäinen kirjoittaja epäitsekkyys on paras äidin mitta:
Ehkä.

Yhden syrjähypyn voin vielä antaa anteeksi mutten ota sitä riskiä että lapset saisivat kotoa sen parisuhdemallin että tuo on oikein. Joten jos tuo äpärä jossain näkyy, on minun ja miehen suhde loppu mikä tarkoittaa myös samalla sitä että lapset kasvavat ilman isää koska sitten muutankin jo 500km päähän tästä kaupungista.

Justiinsa! Kostetaan lapsille isiemme väärät teot vai miten se oli... Kivat sulle!
Justiinsa! Eli minun pitäisi jäädä siinäkin tilanteessa jos miehestä eroan jäädä tänne kaupunkiin jossa minulla ei ole sukua, ei ole ystäviä jne sen sijaan että palaisin takaisin syntymätienoilleni josta löytyy laaja tukiverkosto jolta aina voi pyytää apua.
Ihan vaan siksi että lapset näkis isäänsä? Mahtaisi minusta tulla tosi hyvä äiti kun ahdistuisin yksikseni ilman seuraa, ilman kavereita ja ilman mahdollisuutta päästä koskaan ulos ovesta ilman muksuja(ja en nyt todellakaan tarkoita mitään ryyppyreissuja vaan ihan harrastuksia).

Tosi hyvin ajateltu!

Mun isä asui satojen kilometrien päässä äidistäni ja meistä ja silti mulla oli isääni hyvä suhde.. Miksi välimatka isään tekisi lapsista isättömiä?

Alkuperäinen kirjoittaja vaaleanpunaiset lasit:
Ensinnäkin, silloin kun mun (ex) mies mua petti ja jäi siitä kiinin mä syytin tästä tapahtumasta vain ja ainoastaan sitä "huoraa" eli toista naista. Jälkeenpäin tajusin, että eihän vika naisen ollut, vaan täysin miehen! Sitä vaan siinä tilanteessa jotenkin ei kuitenkaan halunnut nähdä omaa miestä niin pahana, ja oli helppo tehdä tästä toisesta naisesta se pahin syntipukki. Tosiasia kuitenkin on se, että kukaan ei miestäni raiskannut ja mieshän se yleensä se on, joka sinne sisään työntyy!!! Ja ihan vapaaehtoisesti. Ja sikäli mikäli nainen ratsastaa, niin kyllä silloinkin mie yleensä pystyy vastustelemaan.

Ehkäisystä valehtelu sinänsä ei ole mikään lieventävä asianhaara ap:n tapauksessa, koska kyllähän jokaisen miehen pitäisi tajuta sen verran, että suojaamaton seksi voi tuoda tuliaisena paitsi lapsen myös sukupuolitaudin. Ja mikä olisi inhottavampaa kuin tuoda raskaana olevalle vaimolle tuliaisina sukupuolitauti.

Ehkä.

Muuten ap, tiesitkö että et saa lastesi kanssa muuttaa mihinkään ilman miehesi lupaa, jos teillä on yhteishuotajuus? tarvit muuttoosi luvan lastesi isältä. Lisäksi tarvit maistraatin papereihin miehesi nimen. Lue laki palsen huollosta, jos kuvittelet noin vain pystyväsi lasten kanssa muuttamaan pois. Jos mies haluaa huolehti lapsista ja vastustaa muuttoa, voi jopa väliaikainen oikeuden päätös (ja myöhemmin toki myös pysyvä) katsoa että lasten on parempi olla nykyisellä paikkakunnallaan isällä, jossa on jo turvaverkosto ja tutut kuviot valmiina.

Eli edes muutto ei ole niin yksiselitteinen kuin miltä se sinun silmissäsi näyttää.

Mies on päihderiippuvainen se otetaan huomioon tässä tapauksessa joten tämä ei suoraan ole verrannollinen. Jos oletetaan että tapaus on kuten ap kertoo.

Koska miehesi on AINOA syyllinen, jos sinua pettää!

Ihan ypöyksin mies on vastuussa. Siis sataprosenttisesti SYY ON YKSIN MIEHEN, jos vaimoaan pettää.

Päihteet, materia ja kaikki muu ovat tekosyitä.

Ja tiedoksi että mulla on päihderiippuvainen isä ja silti ajattelen, että JOKAINEN asia minkä on päissään tehnyt, on SILTI YKSIN HÄNEN OMA VIKANSA!

Aika hyvin näkyy ihmiset lukeneen ap:n tekstejä aika rivien välistä.

Olen yhtä tuollaista tapausta seurannut sivusta ja voin kyllä sanoa että joskus ne rikkaat ja kauniit naiset on niitä kaikkein pahimpia koska ovat tottuneet saamaan kaiken minkä haluavat. Eräs entinen ystävä aikoinaa pyöritti vähän saman tyylistä kuviota mutta kun ei saanut haluamaansa miestä oikeasti sänkyyn niin hankkiutui toisaalla raskaaksi ja alkoi vaatia mieheltä silloisen perheensä jättämistä jne. Sanoi vaan että seksiä on harrastettu miehen oltua humalassa ja se asian muistamattomuus johtui tästä.

Meni sanomaan miehen vaimolle että on miehelle raskaana ja he erosivat muuta en heidän tarinastaan tiedä. Lopulta tämä lapsi sitten syntyi ja nainen jatkoi vaatimuksiaan mutta mies alkoi hieman epäillä geneettistä periytymistä(hänen sukunsa täysin tummasilmäistä ja hiuksista mutta lapsi täysin blondi ja sinisilmäinen vielä tänäkin päivänä.) ja vaati dna-testit. Siihenpä kaatui sen naisen vaatimukset sitten mutta eipä se paljoa miestä lohduttanut varmaan kun menetti perheensä.

Minun mielestäni ap on ihan oikeassa siinä kun on myös naiselle vihainen. Sanoihan hän että yhtä lailla on vihainen miehellekin ja nähdäkseni siihen pettämiseen tarvitaan kaksi osapuolta - varsinkin jos myös nainen on ollut perheestä tietoinen.

Se ettei naisella itsellään ole silloin ollut muuta suhdetta meneillään ei tee sitä että hänellä olisi oikeus pyrkiä hajottamaan muiden perheitä jos sattuu niin haluamaan. Ainakaan itselläni ei moraali antaisi periksi alkaa hajottamaan lapsiperhettä tarkoituksella.

Ja ihan varmasti haluaisin itsekin tuossa tilanteessa tietää jotta onko raskaus mennyt kesken vai ei. Kyllä sekin tieto selkiyttäisi asioita ihan kaikin puolin.

Voimahali :hug: ap:lle. En voi edes kuvitella mitä jälkeä tuollainen tekee mielenterveydelle... :flower: