K
kummajainenko
Vieras
Itse en ole siitä koskaan nauttinut,yrittänyt kyllä mutta heikoin tuloksin.Musta on ollut helpompaa kun saanut syöttää pullosta.Tämä on sellainen aihe ettei monelle ole voinut asiaa "tunnustaa" vaan olen sanonut ettei maitoo ole tullut ja siksi korvikkeella.Onneksi yksi kaveri joka ymmärtää kun itse tuntenut samoin.Tunneside ei mun mielestä ole kärsinyt yhtään vaikka kaikki olen korvikeella ruokkinut 