Onko täällä ketään muuta joka on kateellinen noille 4D:n naisille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
Unelmakroppa: http://www.noc.fi/@Bin/30161/kuva0_suuri-18385.jpeg

Jalatkin juuri sopivan lihaksikkaat. Naisellinen mutta lihaksikas.

Liian lihaksikas mun makuun :)

Liian lihaksikas? :O

Juu, kaventaisin reisiä ainakin ja ehkä käsivarsiakin. Ja ehkä vatsaa ja peppua pienemmäksi. Vaikka sitten lihaksista pois, mutta pienempi on musta parempi :)

Mä voin tunnustaa olevani :ashamed: Haluan laihtua mutta ei riitä tahdonvoima kun muulle perheelle täytyy kuitenkin tehdä ruokaa ja ostaa herkkuja. Salille pääsen vain kerran päivässä enkä loppujen lopuksi malta olla tuntia kauempaa koska haluan viettää aikaa miehenikin kanssa ja olla yhdessä perheenä :snotty:

Mä haluaisin olla kokoa XXS ja kuntoilla tollaisella tarmolla.

Olen kade juuri heidän tahdonvoimastaaan, itse haluaisin tiputtaa 5-7kg mutta kun aina vaan repsahdan..:(

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Jännää, että moni sanoi bmi:n 25 olevan hyvä vaikka se on normaalin ylärajoissa :whistle:

Niin ylärajoissa, mutta normaalin rajoissa silti. Mielummin bmi25 kuin joku 17.

Siksi se vaan on musta outoa koska mun bmi, pyöristettynä on 22, pidän itseäni lihavana ja palstalaisetkin on sanonut et olisi varaa "kiinteytyä" eli laihtua. (Kuva on joskus ollut täällä). Jotta mun bmi olisi tuo 25 mun pitäisi lihoa yli 10kg, ja jos kommentit on nytkin jo ollut et varaa on laihtua, niin mitähän ne olisi jos lihoisin :o

Kiinteytyminen ei ole laihtumista.

minä olen kateellinen. olen yrittänyt saada raskauskiloja pois ihan tuloksetta, taas on tässä koneella ollessa tullut puputettua 300g lakritsia ja pari pullaa. tuon dokumentin jälkeen tunsin olevani oikea sika vaikken edes ylipainoinen ole. Olisipa itselläkin noin hyvä itsekuri. Opiskelu siitä kyllä kärsisi pahasti!

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
En mäkään ymmärrä, kun raskauksia käytetään tekosyynä. Mulla on tullut aina jotain 20 kg, mutta yhtään ei ole jäänyt. Vajaassa vuodessa oon saanut kaikki pois.

Sen verran voi käyttää syynä, että mulla ainakin on lantio levinnyt - ihan siis "luista lähtien" raskauksien ja synnytysten myötä. Kiloja alkaa olemaan nyt samat kuin lukioiässä, mutta silti en voisi samoja vaatteita pitää. Kehon mittasuhteet monin paikoin muuttuneet.

mulle on kans käyny näin vaikka paino kiloina on ollut ihan sama kuin ennen raskauksia, on jotkut housut jääneet lantiolta pieniksi.
Ja en, en ole kateellinen enkä haluaisi olla kokoa xxs.

Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Jännää, että moni sanoi bmi:n 25 olevan hyvä vaikka se on normaalin ylärajoissa :whistle:

Niin ylärajoissa, mutta normaalin rajoissa silti. Mielummin bmi25 kuin joku 17.

Siksi se vaan on musta outoa koska mun bmi, pyöristettynä on 22, pidän itseäni lihavana ja palstalaisetkin on sanonut et olisi varaa "kiinteytyä" eli laihtua. (Kuva on joskus ollut täällä). Jotta mun bmi olisi tuo 25 mun pitäisi lihoa yli 10kg, ja jos kommentit on nytkin jo ollut et varaa on laihtua, niin mitähän ne olisi jos lihoisin :o

Kiinteytyminen ei ole laihtumista.

No eikö jos kiinteytyy niin mittanauhan lukema pienenee? :) Musta se on sama asia jos lopputulos on kuitenkin käytännössä sama.

Yhteistyössä