Onko täällä ketään muuta joka on kateellinen noille 4D:n naisille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
http://img221.imageshack.us/img221/995/claudiagarzamx9.jpg

Tuo näyttää jo hyvälle, tosin on jo rajoilla onko liikaa lihasta. Eikä varmasti mikään XXS :)

Käsivarret on vielä ok mutta reidet on aivan liian paksut :x Mä jostain syystä haluan sellaiset tikut jaloiksi :) Niin kuin huippumalleilla ;) Mutta kuitenkin kiinteät.. Hmm... vaikea selittää, yritän löytää kuvaa...

Tuo näyttää jo hyvälle, tosin on jo rajoilla onko liikaa lihasta. Eikä varmasti mikään XXS :)

Toi näyttäis hirveältä lähes missä tahansa housuissa tai lyhyessä hameessa. Siis jalat ihan liian massiiviset.

Alkuperäinen kirjoittaja .:
Alkuperäinen kirjoittaja Sokeripala:
minä olen nyt imetyksen myötä laihduttuani 165 cm/52-53 kg ja vaatekoko on 36 eikä yhtään pienempi.

Täällä 162cm/50kg ja housujen koko on 32,mut 34 käytän koska 32 löytyy vähemmän mistään.

Hassua, mutta mulla on kyllä aika leveä lantio, ehkä se johtuu siitä. Ei se siis mua haittaa, synnyttäjän lantio ;) mutta ihmettelin silti sitä farkkujuttua.

No vaikka tällaiset

tn2_evangeline_lilly_4.jpg

Rupee olemaan tosin siinä rajoilla että onko liian paksut. Ihana kroppa muutenkin!

rumat jalat. liikaa lihasta. siis mun mielestä. itse tykkään pehmeämmästä ja naisellisemmasta.

Alkuperäinen kirjoittaja viima80:

rumat jalat. liikaa lihasta. siis mun mielestä. itse tykkään pehmeämmästä ja naisellisemmasta.

Noiden jalkojen takia mainitsinkin noi lihakset. Yläkroppa on taas juuri sopiva.

Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
No vaikka tällaiset

tn2_evangeline_lilly_4.jpg

Rupee olemaan tosin siinä rajoilla että onko liian paksut. Ihana kroppa muutenkin!

Ei kyllä ole liian paksut... Minusta jalat ja peppu saa olla vaikka kuinka paksut, jos muualta ei ole.

http://www.tshirtwatch.com/blog/wp-content/uploads/2006/06/halle-berry-wet-shirt.jpg

Tuossa.

Muuten hyvä paitsi Hallella on yleensä muissa kuvassa melko lihaksikkaat reidet eli niitä jos sais kavennettua niin kelpaa kyllä! :)

Alkuperäinen kirjoittaja .:
minä olen nyt imetyksen myötä laihduttuani 165 cm/52-53 kg ja vaatekoko on 36 eikä yhtään pienempi.

Täällä 162cm/50kg ja housujen koko on 32,mut 34 käytän koska 32 löytyy vähemmän mistään.

Hassua, mutta mulla on kyllä aika leveä lantio, ehkä se johtuu siitä. Ei se siis mua haittaa, synnyttäjän lantio ;) mutta ihmettelin silti sitä farkkujuttua.

Leveä lantio myös,synnyttäjän lanteet kuten kätilöt mulle asian ilmaisseet.3 lasta synnyttänyt alakautta ja jokainen ollut yli nelikiloinen ;)

Mä en ikuna mahtuis kokoon xxs vaikka kuinka laihduttaisin. Nyt 172cm ja 62,5 kg ja kokoa s-m. Hoikimmillano ollut 59kg. Lantio kun ei määräänsä enempää pienene, kun kolme lasta olen synnyttänyt ja toiseks mun hartiat on leveät kuin ladon ovet. Eli en todellakaan haluaisi olla kokoa xxs. Koko s on hyvä eli pari kiloa pois ja kiinteämmäksi. Peppu varsinkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Lilian:
Alkuperäinen kirjoittaja Hippoliina:
Alkuperäinen kirjoittaja kokoa S:
Mä olen kateellinen myös.
Mä olen ollut kokoa XS-S, mutta ensimmäisen lapsen jälkeen jäi painoa niin paljon, että olen kokoa L.
Mä haluaisin olla taas kokoa S, mutta mulla ei itsekuri riitä. Herkut voin jättää pois, se ei ole vaikeeta, mut liikkumaan lähteminen, kun ei kaveria siihen ja sit jatkuva syömisen kyttääminen.

Mies on luvannut mut vihille viedä, kunhan olen saanut ainakin osan raskauspainosta pois. Tarkoittaa siis, että maha pois ja takapuolta vähän pois.

Siis miehes lupaa viedä vihille sitten vasta kun olet saanut laihdutettua?? Lemppaa se mies, tai pidä ainakin kunnon puhuttelu.

Mä olen asiasta miehen kanssa samaa mieltä, mä haluan mahan pois. Se ei ole mahdottomuus, eikä varmaankaan edes kovan työn takana.
Tuo on miehen tapa tsempata.

Kyllä se mut vihille veis nytkin, jos ehdottomasti nyt hauan.

Jos mun mies olis aikanaan sanonut että vie vihille jos laihdun niin ei olis tarvinnut viedä ollenkaan. Itse kyllä laihdutin 12 Kg mutta häät olis ollu vaikka olisin lihonut saman määrän. Jos meidän rakkauden sinetöinnin välissä olis ollut mun ulkonäköni niin olis kyllä sattunut todella kovin mua sydämeen. Kannustaa voi monellakin tavalla mutta toi on minusta aika kauhistuttava tapa ellei jopa nöyryyttävä.

Kihloissa me ollaan. Ja tarvii siihen rahaakin. Mä en koe loukkaavana, kun tunnen mieheni ja tiedän tarkkaan mitä asialla tarkoittaa.
Mulla vielä vaikuttaa heti kun pienen määrän sipsejä esim syön, niin näkyy heti.
Mä en halua myöskään naimisiin ennen kun maha on pois.
Mun äidin suusta tuli myös tälläinen lause kun että on menettänyt kauniin tyttärensä, koska mä olin suvussa se ainut laiha ja nyt...

Alkuperäinen kirjoittaja Lilian:
Alkuperäinen kirjoittaja kokoa S:
Mä olen kateellinen myös.
Mä olen ollut kokoa XS-S, mutta ensimmäisen lapsen jälkeen jäi painoa niin paljon, että olen kokoa L.
Mä haluaisin olla taas kokoa S, mutta mulla ei itsekuri riitä. Herkut voin jättää pois, se ei ole vaikeeta, mut liikkumaan lähteminen, kun ei kaveria siihen ja sit jatkuva syömisen kyttääminen.

Mies on luvannut mut vihille viedä, kunhan olen saanut ainakin osan raskauspainosta pois. Tarkoittaa siis, että maha pois ja takapuolta vähän pois.

Siis miehes lupaa viedä vihille sitten vasta kun olet saanut laihdutettua?? Lemppaa se mies, tai pidä ainakin kunnon puhuttelu.

Mä olen asiasta miehen kanssa samaa mieltä, mä haluan mahan pois. Se ei ole mahdottomuus, eikä varmaankaan edes kovan työn takana.
Tuo on miehen tapa tsempata.

Kyllä se mut vihille veis nytkin, jos ehdottomasti nyt hauan.

Jos mun mies olis aikanaan sanonut että vie vihille jos laihdun niin ei olis tarvinnut viedä ollenkaan. Itse kyllä laihdutin 12 Kg mutta häät olis ollu vaikka olisin lihonut saman määrän. Jos meidän rakkauden sinetöinnin välissä olis ollut mun ulkonäköni niin olis kyllä sattunut todella kovin mua sydämeen. Kannustaa voi monellakin tavalla mutta toi on minusta aika kauhistuttava tapa ellei jopa nöyryyttävä.

Kihloissa me ollaan. Ja tarvii siihen rahaakin. Mä en koe loukkaavana, kun tunnen mieheni ja tiedän tarkkaan mitä asialla tarkoittaa.
Mulla vielä vaikuttaa heti kun pienen määrän sipsejä esim syön, niin näkyy heti.
Mä en halua myöskään naimisiin ennen kun maha on pois.
Mun äidin suusta tuli myös tälläinen lause kun että on menettänyt kauniin tyttärensä, koska mä olin suvussa se ainut laiha ja nyt...

:o!!!

Yhteistyössä