G
getting worse
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;22232516:Mua vähän harmittaa kun useimmiten en osaa ajatella noin - yritän vain selviytyä arjessa kuten täyspäisemmät ja mulla onkin välillä ongemia enemmän kuin laki sallii. Toisinaan menee kyllä ihan "normaalisti". Miten te muut olette onnistuneet arjen kanssa niin, että ahdistukset ja muut pysyisivät poissa? Onko se edes mahdollista?
No en minäkään oikeasti aina osaa, vaikka miten yritän. Se oma tunnekokemus on niin paljon järkeä voimakkaampi.
Välillä menee paremmin ja välillä huonommin, riippuu aika paljon stressitasosta. Muutokset elämässä ja yleisesti huono suunnitelmallisuus vaikeuttavat tilannetta merkittävästi. Lapsi (kohta monikossa) on hyvä motivaattori ja jossain määrin myös stabiloiva voima.