Onko täällä ketään joka omistaa helposti rasvoittuvat hiukset?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tukkatuuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tukkatuuli

Vieras
Haluisin vaan kysyä kun itselläni rasvottuu ihan päivässä hiukset, että mikähän olisi hyvä shamppoo/hoitoaine erittäin rasvoittuville hiuksille? Inhottavaa kun illalla pesee (joka päivä joutuu pesemään) hiukset ja seuraavana päivänä ne on jo jossain vaiheessa päivää likaiset :/

Mulla oli ennen...ja johtu siitä et pesin joka päivä hiukset. Sit ku aloin peseen, niin pesin joka toinen päivä ja vaihdoin pesuajan illasta aamuksi. Enää ei oo sitä ongelmaa.

mulla lakkas rasvottumasta myös,ku pidensin hieman pesuväliä ja aloin käyttää luomusamppoota ja hoitoainetta.ja lopetin hiusten kuivaamisen kuivaajalla ja lakan käytön.tukka pysyy puhtaana mulla näin! :) ja on paljon hyväkuntosempi.

Juu. Välillä tosiaan kannattaa antaa kunnolla rasvottua niin kestää paremmin puhtaana. Ja mäkin pesen aamusin niin pysyy seuraavan päivän iltaan/iltapäivään asti ihan kohtuullisen puhtaana.

Se, että jättää "silloin tällöin" tukan vähän pidemmäksi aikaa pesemättä, antaa kunnolla rasvoittua, saa vain aikaan sen TUNTEEN että tulevilla kerroilla rasvoittuu hitaammin....lololol

No alkajaisiksi suosittelen vain tuuheuttavia shamppoita ja mahdollisia hoitoaineita, ne samalla vähän kuivattavat sitä hiuspohjaa, samoin ostaisin liikkeestä syväpuhdistavan shamppoon ja pesisin sillä aluksi vaikka ihan kerran viikossa hiukset, ja kun tasoittuu, niin sitten kerrran kuussa.
Minulla ei todellakaan toiminut, eikä toimi tuo pesuvälien harvennus, mutta en myöskään pese hiuksia jos ei ole tarvetta (siis jos pystyn sutasemaan ne kiin ninn teen mielummin niin kuin pesen).
Samoin kannattaa jättää välillä hoitoaine pois joinakin päivinä.

Yhteistyössä