Onko täällä ketään hyvin englantia osaavaa pk-seudulta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kielitaidoton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Voi oilla aika nihkeää. Pääkohdat löytääkseen on kuitenkin luetteava koko kirja ellei sulla ole niitä tiedossa, ja siltikin jottai tietäisi mitä kääntää, olisi hyvä lukea kirja, ellei nyt ole ammatti-ihminen jolla terminologia jo hallussa.

Mutta mä voin kääntää viidestä sadasta :D

kysy facebook'ista. vaikka "annetaan/vaihdetaan" -palstalta. ja onhan siellä kirpputorikin, jossa voisit ostaa käännöspalveluja. yllättävän hyvin toimii tuo fb:n kirpputori.

Alkuperäinen kirjoittaja näin;22399826:
kysy facebook'ista. vaikka "annetaan/vaihdetaan" -palstalta. ja onhan siellä kirpputorikin, jossa voisit ostaa käännöspalveluja. yllättävän hyvin toimii tuo fb:n kirpputori.

Kiitos vinkistä.

Ja edelliselle kiitos tarjouksesta, mut 500€ vähän liikaa mun budjetille.

Kiitos vinkistä.

Ja edelliselle kiitos tarjouksesta, mut 500€ vähän liikaa mun budjetille.

Mieti nyt hetki. Jos haluat, että joku sulle kääntää 250 sivuisen erikoisalan kirjan pääkohdat, täytyyhän sen kääntäjän ensin lukea koko kirja, että ne pääkohdat selviää. 250 sivuisen kirjan lukemiseen ajatuksella menee useampi tunti. Sitten on vielä se pääkohtien kirjoittamisen vaiva. Vaikka kuinka jättäisi kaikki pikkujutut pois, niin kyllä sellaisen 250 sivuisen kirjan referointiin saa sellaiset 50 sivua kirjoittaa. Ja kauankohan se kestää?

Yhteistyössä