Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Suosittelen ehdottomasti Wiin Zumba Fitness peliä! Aivan loistava ja hiki jopa virtaa enemmän kuin ryhmäliikuntatunneilla, sillä mukana tulee Zumba Fitness vyö joka kiinnitetään vyötärölle ja Wiin ohjauskapula asetetaan vyöhön jolloin liikkeet joutuu tekemään hieman liioitellusti jotta kapula reagoi ja peli näyttää liikkeen menevän oikein. Ihan loistava hankinta, en voi kuin hehkuttaaSamoja tuttuja biisejä mitä soi ryhmäliikuntakeskuksissakin zumba tunneilla. Pelillä ei hintaakaan ole kuin 49.90 ! Hintansa väärti ehdottomasti ja 20 minuutin ohjelma ehtii varmasti jokainen tekemään jossain välissä päivää
![]()
Oon vähän pihalla noiden kaikkien pelien kanssa, mutta tähän ei siis tartte mitään muita hilavitkuttimia kun ton vyön (ja ite pelin)?
Joo ei tarvii. Pelin mukana tulee vyö ja cd-levy pelaamiseen. Cd pelikonsoliin, vyö vyötärölle ja kapula vyöhön niin avot!![]()
Niin siis tottakai Wii pelikonsoli, oletin että kookosta tämän ymmärsi![]()
Zumba löytyy ja tykkään kylläHyvän hien saa ihan sillä 20 minuutin lämmittelylläkin.
Kuukausi sitten hankin wiille exerbeat-pelin ja se oli kyllä huippu hankinta! Jumppia on paljon erilaisia ja eripituisia ohjelmia ja ei ole kalliskaanEtenki kuntonyrkkeily ja pilates on siinä tosi kivoja ja tehokkaita. En voi siis kuin suositella! ‪Exerbeat - Wii - Trailer‬‏ - YouTube
Mä nostan tän, jotta sais lisää näkemystä asiasta. Alko kiinnostaa ja pähkään nyt ton active2 ja zumban välillä. Onkohan se zumba hankalaa jos ei oo koskaan zumbannu?
Tarviiko tuohon peliin kaksi Wiin ohjainta? Ainakin tuolla videolla osassa liikkeistä pitivät kahta ohjainta kädessä/henkilö. Ja onko tasapainolauta pakollinen? sekin vilahti tuossa videolla. Minulla ei sitä enää ole, kun myin tarpeettomana.