Onko täällä kellään Wiin Zumba Fitness -peliä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Akaatti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="aloittelija";24101725]Mä oon just tutustunu Wii fittiin ja tykkään. Millanen se Active 2 on?[/QUOTE]

Paljon tehokkaampi kuin Wii Fit. Siinä on siis erilaisia liikesarjoja, juoksua, kuntojuttuja, tehdään yhdessä personal trainerin kanssa. Tämä video varmaan selventää enemmän.

[video=youtube;9mGP-36Val4]http://www.youtube.com/watch?v=9mGP-36Val4[/video]

Wau! Toi pitää laittaa varmaan joululahjatoivelistaan! Siihen saakka aion jaksaa Wii Fitillä kun se on vielä mulle tarpeeks uus ja ihmeellinen :) On heti kunto kohonnut, paras peliostos mitä on meidän perheelle koskaan hommattu, toi Wii siis.

Suosittelen ehdottomasti Wiin Zumba Fitness peliä! Aivan loistava ja hiki jopa virtaa enemmän kuin ryhmäliikuntatunneilla, sillä mukana tulee Zumba Fitness vyö joka kiinnitetään vyötärölle ja Wiin ohjauskapula asetetaan vyöhön jolloin liikkeet joutuu tekemään hieman liioitellusti jotta kapula reagoi ja peli näyttää liikkeen menevän oikein. Ihan loistava hankinta, en voi kuin hehkuttaa :D Samoja tuttuja biisejä mitä soi ryhmäliikuntakeskuksissakin zumba tunneilla. Pelillä ei hintaakaan ole kuin 49.90 €! Hintansa väärti ehdottomasti ja 20 minuutin ohjelma ehtii varmasti jokainen tekemään jossain välissä päivää :)

Suosittelen ehdottomasti Wiin Zumba Fitness peliä! Aivan loistava ja hiki jopa virtaa enemmän kuin ryhmäliikuntatunneilla, sillä mukana tulee Zumba Fitness vyö joka kiinnitetään vyötärölle ja Wiin ohjauskapula asetetaan vyöhön jolloin liikkeet joutuu tekemään hieman liioitellusti jotta kapula reagoi ja peli näyttää liikkeen menevän oikein. Ihan loistava hankinta, en voi kuin hehkuttaa :D Samoja tuttuja biisejä mitä soi ryhmäliikuntakeskuksissakin zumba tunneilla. Pelillä ei hintaakaan ole kuin 49.90 €! Hintansa väärti ehdottomasti ja 20 minuutin ohjelma ehtii varmasti jokainen tekemään jossain välissä päivää :)

Oon vähän pihalla noiden kaikkien pelien kanssa, mutta tähän ei siis tartte mitään muita hilavitkuttimia kun ton vyön (ja ite pelin)?

Siinä Zumbassa voi ensin harjoitella ne liikkeet läpi, ennenkuin alottaa sen treenin. Olin ihan alottelija kun ensi kerran pelasin tota peliä ja menihän siinä muutama kerta että alko liikkeet sujuu ja pysy mukana. Nopeesti ne kyllä oppi :) Ja jos joku tietty kuvio ei onnistu heti niin ainahan siihen voi jotain omaa soveltaa väliin, kuhan jotain tekee.

Mun piti mennä sit ostamaan tuo zumba ja täytyy kyllä sanoa että siinä 20 min ohjelmallakin tulee jo jumalaton hiki pintaan!
Tykkään :)

Tuossa wiin zumbassa kun ei voi löysäillä, toisin kun tunnilla..

Zumba löytyy ja tykkään kyllä :) Hyvän hien saa ihan sillä 20 minuutin lämmittelylläkin.

Kuukausi sitten hankin wiille exerbeat-pelin ja se oli kyllä huippu hankinta! Jumppia on paljon erilaisia ja eripituisia ohjelmia ja ei ole kalliskaan :) Etenki kuntonyrkkeily ja pilates on siinä tosi kivoja ja tehokkaita. En voi siis kuin suositella! http://www.youtube.com/watch?v=q1jYpqq8n48

Zumba löytyy ja tykkään kyllä :) Hyvän hien saa ihan sillä 20 minuutin lämmittelylläkin.

Kuukausi sitten hankin wiille exerbeat-pelin ja se oli kyllä huippu hankinta! Jumppia on paljon erilaisia ja eripituisia ohjelmia ja ei ole kalliskaan :) Etenki kuntonyrkkeily ja pilates on siinä tosi kivoja ja tehokkaita. En voi siis kuin suositella! ‪Exerbeat - Wii - Trailer‬‏ - YouTube

Tarviiko tuohon peliin kaksi Wiin ohjainta? Ainakin tuolla videolla osassa liikkeistä pitivät kahta ohjainta kädessä/henkilö. Ja onko tasapainolauta pakollinen? sekin vilahti tuossa videolla. Minulla ei sitä enää ole, kun myin tarpeettomana.

Mä nostan tän, jotta sais lisää näkemystä asiasta. Alko kiinnostaa ja pähkään nyt ton active2 ja zumban välillä. Onkohan se zumba hankalaa jos ei oo koskaan zumbannu?

ei ole. en oo koskaan zumbannut enkä muutenkaan vuosiin mitään liikuntaa harrastanut. nyt zumbaan, lenkkeilen, käyn salilla. alotin tolla zumballa ja se sai mut innostumaan liikkumisesta. liikkeet oppii ja kivointahan se on kotona harjotella omaan tahtiin :) se ei oo niin vakavaa jos ei ihan täsmälleen oikein mene. pääasia että on hauskaa ja tehokasta :)

Tarviiko tuohon peliin kaksi Wiin ohjainta? Ainakin tuolla videolla osassa liikkeistä pitivät kahta ohjainta kädessä/henkilö. Ja onko tasapainolauta pakollinen? sekin vilahti tuossa videolla. Minulla ei sitä enää ole, kun myin tarpeettomana.

Yksi ohjain riittää :) Kaikkia pelejä on mahdollisuus pelata yhdellä tai kahdella ohjaimella. Tasapainolautaa ei tarvitse muissa, kuin muutamassa takapuolen ketkutus latindance pelissä, mutta ei todellakaan mielestäni ole mikään tarpeellinen, sillä tuossa pelissä on niin paljon eri vaihtoehtoja. Itekki oon vaan lähinnä kokeillut millasia ne tanssit on missä sitä tasapainolautaa tarvitaan ja niissä oltiin mun makuun liian paikoillaan. ;D

Yhteistyössä