Onko täällä joku joka on raskautunut ehkäisystä huolimatta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "äippä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

"äippä"

Vieras
Olen käyttänyt säännöllisesti hormoniehkäisyä, mutta jotenkin on vaan nyt sellanen olo, että olisin tullut raskaaksi... On vaan vatsassa sellainen tunne kuin silloin kun odotin esikoista. Se ei olisi edes hirveää jos näin olisi, mutta mietin voiko vauvalle olla tullut jotain vahinkoa ehkäisyrenkaan käytöstä. Onko kenelläkään kokemusta?

[QUOTE="aapee";24710875]Kuinka pitkään olette käyttäneet ehkäisyä vielä raskaana ollessa, ennen kuin siis tiesitte olevanne raskaana?[/QUOTE]

Monesti on mennyt kesken ja silloin vasta saanut tietää eli eri aikoihin...mulla kun tulee sikiöt pyttyyn. Mutta nämä kolme mitkä on väkisin pidetty sisällä on huomattu siinä viikkojen 4-12 välillä.

Tarkoitan siis, että en ole lopettanut missään vaiheessa käyttöä paitsi kun on päätetty pitää lapsi.

Minä tulin viime syksynä hormoonikierukasta raskaaksi, enkä edes tiennyt olevani paksuna ennekuin meni kesken.. :/ Nyt keväällä sit raskauduin kuparikierukasta ja sen tajusin heti.. Kierukka otettiin pois ja nyt on rv20 menossa :)

Hormoonikierukka raskauden/keskenmenon jälkeen kävin lääkärillä (nuori nainen) joka kiven kovaa väitti että en ole voinut olla raskaana koska hormoonikierukka on 100% ehkäsykeino että hän tietää paremmin kun on lääketieteellisen käynyt.. Joopa joo..

Uusimmat

Yhteistyössä