Onko täällä äitejä jotka ovat lähteneet ja jättäneet miehen ja lapset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Siis kokonaan.

Olen totaalisen väsynyt parisuhteeseeni. Rakastan lapsia mutta olen tällä hetkellä todella huono äiti.

Useasti mietin että jos vain lähtisin pois. Mies saisi jäädä yksinhuoltajaksi, vanhempansa auttaisivat kyllä.

Älä tee sitä, jätät lapsillesi elinikäiset traumat. Tiedän mistä puhun, koska oma äitini sai minut 19-vuotiaana, ja jätti minut ja isäni kun olin 1,5-vuotias. En pahemmin ole äitiäni tavannut, ehkä alle 10 krt sen jälkeen kun hänet menetin, ja välit ovat edelleen etäiset. Olen kärsinyt äidittömyydestäni aina, ja olen hänelle katkera vieläkin.

[QUOTE="a p";28172370]Minusta ei olisi yksinhuoltajaksi. Ja itsellä ei ole niin vahvaa sosiaalista verkostoa kuin miehellä. Lasteni parasta yrittäisin ajatella[/QUOTE] No jos näin on, ja haluat erota, niin voihan se olla että lapsille olisi parempi jäädä isänsä luo. Mutta suosittelen että päätätte asioista yhdessä, etkä vaan noinvain lähde. Ja pyydän myös ettet unohtaisi lapsiasi ihan kokonaan, vaan tapaisit heitä säännöllisesti, esim. joka toinen viikonloppu.

Mun kaveri lähti suhteesta ja jätti perheensä. 5 lasta jäi isäsä kanssa. Olihan se näin ystäväperheellekkin shokki, kun eka kerran siitä kuulin, mutta nyt pölyn laskeuduttua ja kun olen tämän lähtijä-äidinkin kanssa myöhemmin jutellut niin ehkä se oli ainoa oikea ratkaisu. Heillä ei parisuhde toiminut. Tää nainen oli täysin loppu, koki että on pakko lähteä tai sairastuu, joka ei olisi hyväksi kenellekkään. Isä on pärjännyt ihan ok lasten kanssa..voisin kirjoittaa todella pitkästikkin, mutta lyhyesti; tiedät itse tilanteesi parhaiten. Kuuntele itseäsi ja tee päätökset sen pohjalta. Ei ole kenellekkään hyväksi jos perheessä on äiti joka ei kuitenkaan ole. Joskus voi olla kaikille parempi että muuttaa itse pois.

[QUOTE="vieras";28172429]Mun kaveri lähti suhteesta ja jätti perheensä. 5 lasta jäi isäsä kanssa. Olihan se näin ystäväperheellekkin shokki, kun eka kerran siitä kuulin, mutta nyt pölyn laskeuduttua ja kun olen tämän lähtijä-äidinkin kanssa myöhemmin jutellut niin ehkä se oli ainoa oikea ratkaisu. Heillä ei parisuhde toiminut. Tää nainen oli täysin loppu, koki että on pakko lähteä tai sairastuu, joka ei olisi hyväksi kenellekkään. Isä on pärjännyt ihan ok lasten kanssa..voisin kirjoittaa todella pitkästikkin, mutta lyhyesti; tiedät itse tilanteesi parhaiten. Kuuntele itseäsi ja tee päätökset sen pohjalta. Ei ole kenellekkään hyväksi jos perheessä on äiti joka ei kuitenkaan ole. Joskus voi olla kaikille parempi että muuttaa itse pois.[/QUOTE]

Niin ja tosiaan tää äiti näkee lapsia n.joka toinen vkoloppu nykyään.

älä luovuta helpostti , jokaisessa parisuhdessa on ongelmia , ei ole semmosta parisuhde joka on täydellista , sun pitä vain keksi joku keino jolla pystyt jaksamaan etenpäin , en tiedä minkälaisia ongelmia sulla on parisuhdessa , mutta jos olet vain väsynyt ja kyllästynyt nykyistä elämäsi voi olla että jos lähdet tulet katumaan jälken päin .

Yhteistyössä