J
just niin
Vieras
just laskettu aika ja mun hermot palaa joka asiaan. Se toki ärsyttää kun ei yhtää tiiä millon tapahtuu jotain ja millon synnytys alkaa, muitten kyselyt ärsyttää jne.. Mutta sit mulla on muutenki sellanen saakelin kestov*tutus päällä! koko ajan meinaan hermostua muitten sanomisista ja tekemisistä ja miehen kaa saan joka päivä jonkulaisen sanaharkan aikaseks. Siis suutun jostain ihan pienestä, hermo menee ja rupeen rääkymään ja mökötän ja hermoon ja valitan jne... En jaksa! tekis mieli vaan rääkyä ja huutaa ja hakata päätä seinään.
Onko tää enää ees normaalia? Tuntuu että kaikki muut viimesillään olevat on ihan iloisia ja onnnellisia paitsi siltä osin että haluavat myös vauvan jo ulos. Ja kyllä toki oon onnellinen vauvasta ja miehestä jne mutta koko ajan vaan joku ärsyttää mun hermoja ja tippa tulee linssiin joka asiasta. oon niinku joku kauhuakka.
Onko tää enää ees normaalia? Tuntuu että kaikki muut viimesillään olevat on ihan iloisia ja onnnellisia paitsi siltä osin että haluavat myös vauvan jo ulos. Ja kyllä toki oon onnellinen vauvasta ja miehestä jne mutta koko ajan vaan joku ärsyttää mun hermoja ja tippa tulee linssiin joka asiasta. oon niinku joku kauhuakka.