Onko tääkään nyt enää normaalia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja just niin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

just niin

Vieras
just laskettu aika ja mun hermot palaa joka asiaan. Se toki ärsyttää kun ei yhtää tiiä millon tapahtuu jotain ja millon synnytys alkaa, muitten kyselyt ärsyttää jne.. Mutta sit mulla on muutenki sellanen saakelin kestov*tutus päällä! koko ajan meinaan hermostua muitten sanomisista ja tekemisistä ja miehen kaa saan joka päivä jonkulaisen sanaharkan aikaseks. Siis suutun jostain ihan pienestä, hermo menee ja rupeen rääkymään ja mökötän ja hermoon ja valitan jne... En jaksa! tekis mieli vaan rääkyä ja huutaa ja hakata päätä seinään.

Onko tää enää ees normaalia? Tuntuu että kaikki muut viimesillään olevat on ihan iloisia ja onnnellisia paitsi siltä osin että haluavat myös vauvan jo ulos. Ja kyllä toki oon onnellinen vauvasta ja miehestä jne mutta koko ajan vaan joku ärsyttää mun hermoja ja tippa tulee linssiin joka asiasta. oon niinku joku kauhuakka.

voi kuule, mul on kahessa aikasemmassa raskaudessa tuntunu just tuolta ja nyt taas uhkaavasti alkaa päivät piteneen vaik viikkoja vasta 37. edelliset syntyneet 41+0 ja 41+2

Ihan normaalia hormonihuuruilua. Toivottavasti saat käärön nopsaan syliin asti. Mutta kannattaa kuitenkin asennoitua siihen, että mahdollisesti siihen menee vielä se parikin viikkoa. Jaksuja!

kiitos vastauksista...
tosiaan tänää oon jo ainakin 3 kertaa ruvennut rääkymään melkeen ilman syytä ja sitten hermostunut ja sitten taas rääkynyt jne.. hohhoi.

ihan normaalia ja niin peesasivat neuvolastakin. kaikkein pahinta on ollut mulle ainakin nyt lopussa kestää tätä omaa mielentilaa. Onneksi tiedossa nyt käynnistysaika jonka varjolla saan joitaki itku-potku-raivareita vähemmälle.Mutta kyllä tämä on yhtä mielialojen heittelyä koko homma. nyt viikkoja kuitenkin jo 41+2