V
"vieras"
Vieras
Eli, lapset on isällään pääasiassa joka toinen viikonloppu. Mikä on tietysti hieno juttu MUTTA etä ei suostu yhtään joustamaan tapaamisissa mun hyväksi. Mulla olisi työpaikan pikkujoulut ensi viikonloppuna, joka nyt sattuu olemaan "mun" viikonloppu eikä etä suostu vaihtamaan. Itse hän aina vaihtelee viikonloppuja milloin minkäkin kissanristiäisten takia ja munhan on vaan pakko suostua, enhän voi lapsia väkisin sinne viedä. Luulisi, että "vaihto-oikeus" toimisi molemminpäin mutta EI. Musta tuntuu, että tuo on silkkaa piruilua, koska se on ainut tapa millä eksä voi mua enää hallita. Oli kovin hallitseva suhteemme aikana ja siksi onkin ex.
Sitten vielä se, että eksän pitää konsultoida nyksäänsä näistä lasten tapaamisista, mikä ei mielestäni kuulu hänelle ollenkaan. Eli jos nyksällä on jotain suunnitelmia, ei eksä voi lapsia ottaa.
Sitten vielä se, että eksän pitää konsultoida nyksäänsä näistä lasten tapaamisista, mikä ei mielestäni kuulu hänelle ollenkaan. Eli jos nyksällä on jotain suunnitelmia, ei eksä voi lapsia ottaa.