onko tää säälittävyyden huippu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja säälittävää(kö)?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

säälittävää(kö)?

Vieras
Haistella omaa paitaa jossa tuoksuu mies ja sen partavesi tai dödö tai mitä nyt ikinä onkin laittanu.Aivan ihanan tuoksu mutta onko vähän säälittävää haistella.Varsinkin kun kyseessä puolituttu mies jonka kanssa viettänyt illan ja yön. En varmaa ees pese paitaa et on ees joku miehen tuoksu mitä haistella kun on ikävä miehen tuoksua.

Oikeesti? mä kun ajattelin et oon ihan höpsähtäny kun nyt olen sillon tällön tota paitaa nuuhkassu:D
Vitsit et tulee ihan ikävä et oliskin joku oma mies jota haistella ettei tarvis jotain paitaa nuuhkutella.

Alkuperäinen kirjoittaja pölli;25211060:
normaalilta kuulostaa.toivottavasti pääset pian haistelemaan itse miestä,ei vain paitaa ;)

Juu,oliskin,edellinen lähti kälppimään kun ei tajunnut et olen parasta mitä sille on tapahtunut ja et se joka sil nyt on ei taatusti ole yhtä ihana sille kun minä olin(olenko vähän itserakas,sama se totta se on kuitenki).
Ei sillä,kyllä mä tota paitamiestäkin voisin haistella ihan päivät pitkät mutta se on valinnut toisenlaisen elämäntyylin.

tää nyt sit ainaki on säälittävyyden huippu,oon menossa nukkumaan ja nappasin ton paidan et otan sen yöks tyynyn viereen niin voin kuvitella et se mies on mun vieressä.

No oon kai mäki si säälittävä ku otan monasti mun miehelle tuoksuvan paidan unirätiksi sillon ku se on ite yövuorossa :ashamed:

mutta sulla on sentäs oma mies kyseessä.mulla on vaan toi vieraan miehen tuoksunen paita tai ei se vieras mies ole,kyllä mä sen tiedän ja tunnen jotenkin,ollaan nyt jokunen yö yhessä vietetty sillon tällön.

Kyllä mäkin aina joskus exän ollessa töissä tai jossain niin otin sen tyynyn tai jonkun paidan yöks viereeni.Nyt vaan kyse ei ole omasta miehestä niin tuntuu vähän säälittävältä mutta se nyt on ainoa ihanan miehen tuoksunen vaatekappale täällä niin...

Yhteistyössä