Mitä teen? Asiaa miehestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
hellow_sorciere042%5B1%5D.gif
koukutetaan taas vähän lisää porukkaa tähän ketjuun :D

Voi ei, mie en todellakaan tienny et täällä on näin monta ihmistä, jotka jännää tämän asian tiimoilta! Joo ja en ole Porvoosta, melkein toivosin että olisin.

Eli miekkonen vastas aika tylysti siihen viestiin minkä sille eka laitoin ja sitten kaivelin vähän infoja, niin selvisi, että häiskä on varattu, tai että tapailee erästä toista naista.. Näin vedettiin taas hyväuskoista nenästä :/ Olisihan se voinut sen siellä baarissakin sanoa niin olisin pitänyt näppini erossa siitä! Saatillekkin olisi halunnut lähteä. Mutta eipä siinä, en mie loppujen lopuksi tuollaista miestä nyt sitten olisi halunnutkaan, kun tuo asia minulle selvivi :) Mut ei kaduta yhtään että laitoin viestiä, onpahan mielenrauha tämän asian tiimoilta :)

:)
Hän soitti mulle kans kaks kertaa, ja mä en vastannu, kun oli puhelin äänettömällä.. Sit hän soitti vielä yhdesti, ja oli kuulemma ajatellut, että jos en nyt vastaa, nii jättää asian siihen.. ONNEKSI vastasin!!
Ollaan oltu onnellisesti yhdessä nyt 7 vuotta, ja meillä on kaksi ihanaa muksua! :)
Eli soita vaan, voi olla elämäsi mies! :)

Alkuperäinen kirjoittaja äiskä:
:)
Hän soitti mulle kans kaks kertaa, ja mä en vastannu, kun oli puhelin äänettömällä.. Sit hän soitti vielä yhdesti, ja oli kuulemma ajatellut, että jos en nyt vastaa, nii jättää asian siihen.. ONNEKSI vastasin!!
Ollaan oltu onnellisesti yhdessä nyt 7 vuotta, ja meillä on kaksi ihanaa muksua! :)
Eli soita vaan, voi olla elämäsi mies! :)

Höh.. olis pitäny lukea koko ketju läpi...

Yhteistyössä