H
himmeenä
Vieras
Odotan kuudetta lasta ja aina aiemmin raskauspahoinvointi on ollut hyvin lievää ja sitä on ollut lähinnä vain ennen 10.raskausviikkoa.
Nyt on tehnyt hurjasti pahaa alusta asti, välissä ollut vähän lievempänä, mutta jäänyt sellainen jatkuva kuvotus päälle...siis joka päivä, kokoajan ja iltaa kohti yleensä vielä pahenee...olen kuitenkin "jo" viikolla 14.
Voiko tää olla ihan normaalia!? Sori jos kysyn tyhmiä, olen ihan pihalla.
Nyt on tehnyt hurjasti pahaa alusta asti, välissä ollut vähän lievempänä, mutta jäänyt sellainen jatkuva kuvotus päälle...siis joka päivä, kokoajan ja iltaa kohti yleensä vielä pahenee...olen kuitenkin "jo" viikolla 14.
Voiko tää olla ihan normaalia!? Sori jos kysyn tyhmiä, olen ihan pihalla.