Onko sulla pilalle hemmoteltu mies?

Kyllä meiltä lähes tuollainen mies löytyy :D Mutta on se nyt sitten mukisematta rempannut koko meidän talon parin vuoden aikana, käynyt töissä ja iltaisin siitä huolimatta tehnyt remonttia, nytkin laittelee autotallia kuntoon ja minä istun perse homeessa tässä koneella. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Kyllä meiltä lähes tuollainen mies löytyy :D Mutta on se nyt sitten mukisematta rempannut koko meidän talon parin vuoden aikana, käynyt töissä ja iltaisin siitä huolimatta tehnyt remonttia, nytkin laittelee autotallia kuntoon ja minä istun perse homeessa tässä koneella. :whistle:

Ei se sovi tähän kategoriaan sitten, jos se kerran persettään liikuttaa töitten jälkeenkin :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei ole. Vaatimaton ja kiltti ja tekee minkä ehtii. Se vaan ainoa haitta, kun häneltä on kaikki muutkin vailla kaikennäköistä kuin oma perhe.

Näin myös meillä. Ja oma perhe usein odottelee isää kotiin kun muille ei kehtaa kieltävää vastausta antaa. Parit megapultit olen aiheesta vetänyt, ja nykyisin joskus kierrellen kieltäytyy lähes jokapäiväisistä "avunpyynnöistä" joita satelee joka suunnalta työpaikasta anoppiin ja kavereihin....

Alkuperäinen kirjoittaja MendedHearts:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:

Ei se sovi tähän kategoriaan sitten, jos se kerran persettään liikuttaa töitten jälkeenkin :D

Niin ja se liikkuu vielä iltaisin tuolla makkarissakin :D

Voi kai tuota pilalle hemmotelluksikin sanoa, toisaalta tekee kyllä töissä ja muualla (esim. mun vanhemmat) erittäin paljon hommia. Useimpina päivinä käy kotona vaan kääntymässa ja välillä menee 3-4 tunnin yöunilla parikin viikkoa. Sitä itse vaan odottaa että tekis kotonakin enemmän, vaan kun ei aika anna myöten :/
Että kyllä mä passaan toisinaan ihan mielelläni kun toinen tekee töitä yötä päivää meidän hyväks (että saatais se punainen tupa ja perunamaa mahdollisimman pian ;) ) :)

Yhteistyössä