onko sulla parasta kaveria...

Vimpula
Mulla on itse asiassa neljä sellaista parasra ystävää, joille kerron ihan kaiken ja saan niin paljon tukea kuin tarvitsen -ja tietysti myös päinvastoin. Yksi heistä on mun sisko. Yksi asuu kirjaimellisesti toisella puolella maailmaa ja nähdään toisiamme vain noin kerran kahdessa vuodessa. Silti ystävyys on säilynyt ihan samana ja koko ajan soitellaan ja skypetellään! Kaksi kouluaikaista ystävää, joiden kanssa ollaan tosi erilaisia, ollaan asuttu eri maissa ja oltu vaikka kuinka erilaisissa elämäntilanteissa ja silti ollaan ollaan pysytty ystävinä. Tiedän olevani erittäin onnekas..

Minulla on aina ollut. Mutta kun meni naimisiin ystävyyssuhde on muuttunut. Läheisin ja paras ystävä on se rakas mies. Jolle puhun kaikki. Näille ystäville joille puhuin ennen, en puhu enää kaikkia asioita samalla tavalla. Ei ystäville voi eikä kannatakaan puhua aivan kaikkea, kuten miehelle.. Tää on ehkä eri juttu, vaikea selostaa mitä tarkoittaa.. Perheen sisällä on sellaisia asioita, joita ei puhuta edes niille parhaille sydänystäville.

Olen sitä mieltä, että ei ne välimatkat. Tän vkonloppuna lähden opiskelukavereiden kans vkonlopuksi mökille, jonne tulee väliltä Helsinki - Oulu seitsemän naista. Todella eri elämän tilanteistä. Yhdistävänä tekijänä on vain ne opiskeluvuodet aikanaan. Joka vuosi pidämme tällaisen viikonlopun. Ja vaikka emme nää välttämättä tässä välillä, sitä vähän kerrataan mitä on vuoden aikana tapahtunut. Mutta silti olo on kuin näitä vuosia tässä välissä ei olisikaan. Jatketaan siitä mihin on ns. jääty. Vaikea pukea sanoiksi. Se olo on niin ihanan rentoa, kun tuntee toisen ystävän kunnolla..

vieras
ei oikeastaan ole... Kumpikii sanoo toisilleen et olet mun paras ystävä mutta sitten on kuiteskii tapahtunu niin paljo sellasia asioita että välit on viilenny lyhyessä ajassa ja ahistaa jo tämä ns.ystävyys.....:/ ja näinhän ei todellises ystävyydes kuulus olla....

Mulla on aika montakin todella läheistä ystävää, joille voin kertoa ihan kaiken. Ehkä yksi on vähän ylitse muiden, se on se jolle ihan ekaksi aina soitan ja avaudun, mutta aika nopeasti kyllä noille muutamalle muullekin. Ja mies kyllä kanssa tietää kaikesta kaiken :heart: .

No ei ole silleen mitään bestistä. Mutta monta hyvää ystävää joille voin puhua oikeestaan kaikesta, tai toiselle jostain asiasta enemmän ja taas toiselle jostain muusta. Miehen kanssa myös puhutaan paljon, mutta pitäähän mun jollekin saada hänestäkin vuodattaa :)

Alkuperäinen kirjoittaja lillmam:
No ei ole silleen mitään bestistä. Mutta monta hyvää ystävää joille voin puhua oikeestaan kaikesta, tai toiselle jostain asiasta enemmän ja taas toiselle jostain muusta. Miehen kanssa myös puhutaan paljon, mutta pitäähän mun jollekin saada hänestäkin vuodattaa :)
Minä olen taas sitä mieltä, että kun ei ala niitä miehen huonoja puolia edes kaiveleen itselleenkään niin pysyy välit miehen kanssa todella hyvänä. Jos näistä miehen huonoista puolista puhelee muillekin, niin miksi niistä ei voi puhua sille miehelle ja samalla korjata mahdollisesti tilannetta. Paitsi ei minun miestäni kyllä tarvikkaan haukkua, kehua kylläkin!! :)

Tietenkin jonkun verran tulee asioita, jotka ottaa miehessä päähän. Mutta kun niistä puhuu miehen kanssa. Se on paljon rakentavempaa, kuin puhua miestä takana päin.

Turkilmas
Mulla on oikein läheisiä ystäviä muutama, joita en voi laittaa tärkeysjärjestykseen ja sit on vielä ystäviä ja paljon kavereita. Kaikkein läheisimpiä on 6 yhteensä.

Yhteistyössä