vieras
Kuulin juuri, että erään tutun 15-vuotiaalla teinitytöllä 21-vuotias poikaystävä ja hyväksyvät tämän täysin, aika outoa mun mielestä. Toinen kuitenkin ihan jo aikuinen ja toinen vielä lapsi.
Ehkä ovat tavanneet tämän 21-vuotiaan, ja todenneet, että on jälkeenjäänyt, ja sopivaa seuraa 15weelle.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kuulin juuri, että erään tutun 15-vuotiaalla teinitytöllä 21-vuotias poikaystävä ja hyväksyvät tämän täysin, aika outoa mun mielestä. Toinen kuitenkin ihan jo aikuinen ja toinen vielä lapsi.
Mun vanhemmilla on kans ollut näin ja ei sitä sillon pidetty mitenkään pahana.Alkuperäinen kirjoittaja Sara:Mä aloin seurustelemaan juuri 16v täytettyäni 21v:n miehen kanssa. Ei siinä mitään outoa ollut.
:kieh:Alkuperäinen kirjoittaja hmj:Ehkä ovat tavanneet tämän 21-vuotiaan, ja todenneet, että on jälkeenjäänyt, ja sopivaa seuraa 15weelle.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kuulin juuri, että erään tutun 15-vuotiaalla teinitytöllä 21-vuotias poikaystävä ja hyväksyvät tämän täysin, aika outoa mun mielestä. Toinen kuitenkin ihan jo aikuinen ja toinen vielä lapsi.
Kyllä 24-vuotias miehesi on olut sitten hiukan vajaa mieleltään, jos 14-vuotiaan kanssa alkanut seurustelemaan :x Mutta kiva jos diggaatte..edelleen.Alkuperäinen kirjoittaja Anu78:Mä itse olin sillon kun tuon miehen kanssa aloitettiin seurustelaan niin 14v ja mies sillon 24v ja edelleen ollaan yhdessä eli kohta 18 vuotta yhteistä taivalta
Näin minäkin ajattelin silloin nuorena tytsynä.. Ihmettelin mitä hän musta haluaa!(Oonpas ollut sillon fiksu!)Alkuperäinen kirjoittaja Allu-:Tulee lähinnä mieleen, että se jätkä ei kulje ihan täysillä. Miks aikuinen mies haluu hengata jonkun teinitytön kanssa? Ei saa ikäistään niin tyytyy yläastetyttöön.
Samaa mieltä. Tunnen aika paljon tuon ikäisiä miehiä, eikä ne ole kiinnostuneita alkaa suhteeseen ylakouluikäisten tyttöjen kanssa. He ovatkin ihan normaaleja ja fiksuja nuoria miehiä.Alkuperäinen kirjoittaja yöks:Kyllä 24-vuotias miehesi on olut sitten hiukan vajaa mieleltään, jos 14-vuotiaan kanssa alkanut seurustelemaan :x Mutta kiva jos diggaatte..edelleen.Alkuperäinen kirjoittaja Anu78:Mä itse olin sillon kun tuon miehen kanssa aloitettiin seurustelaan niin 14v ja mies sillon 24v ja edelleen ollaan yhdessä eli kohta 18 vuotta yhteistä taivalta
Ihqua ja sitten susta tuli teiniäiti. Ei kukaan normaali 24v mies ala seurustelemaan 14-vuotiaan tytön kanssa. Hyi kun sylettää. Sitäpaitsi sun "ihana" miehes rikkoi suojaikärajaa eli sekaantui alaikäiseen. Mietipä sitä.Alkuperäinen kirjoittaja Anu78:Mä itse olin sillon kun tuon miehen kanssa aloitettiin seurustelaan niin 14v ja mies sillon 24v ja edelleen ollaan yhdessä eli kohta 18 vuotta yhteistä taivalta
Ei ole ihan normaalia aikuisen miehen käytöstä seurustella 14v kanssa. Ei todella ole. Mieltymys alaikäisiin, sille on nimityskin.Alkuperäinen kirjoittaja Anu78:Mä itse olin sillon kun tuon miehen kanssa aloitettiin seurustelaan niin 14v ja mies sillon 24v ja edelleen ollaan yhdessä eli kohta 18 vuotta yhteistä taivalta