Onko sinun äitinä vaikea hyväksyä sitä, että ...?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sallikaa mun nauraa tän ketjun vastauksille. Sillä koskaan en ole vielä tavannut äitiä, joka ei käyttäytyisi niin kuin luulisi että muut ihannoi hänen lastaan yhtä paljon kuin hän itse. Joo, tietävät kyllä että näin ei ole, mutta eivät todellakaan ole oikeasti sitä sisäistäneet.

Itsellä vilahti kyllä mielessä sekin seikka, että on se surullista kun näistäkin vastanneista luultavasti ainakin kolmannes elää uusperheessa, niin ne toisen lapset on sit niitä inhottavia kakaroita =(

Ei ole. En voi sanoa lasteni olevan elämäni tarkoitus- vaikka he elämäni tärkeimmät ihmiset ovatkin.
Enkä nimittäisi heitä elämäni keskipisteiksikään- vaikka he hyvin keskeisellä sijalla, ehkä sillä kaikkein merkittävimmällä elämässäni ovatkin.
Ja jos joku alkaisi pitää lapsiani elämänsä keskipisteinä olisi se minusta aika outoa, eikä ehkä kovin tervettä- eikä ehkä hyväksi lapsillenikaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Ei ole. En voi sanoa lasteni olevan elämäni tarkoitus- vaikka he elämäni tärkeimmät ihmiset ovatkin.
Enkä nimittäisi heitä elämäni keskipisteiksikään- vaikka he hyvin keskeisellä sijalla, ehkä sillä kaikkein merkittävimmällä elämässäni ovatkin.
Ja jos joku alkaisi pitää lapsiani elämänsä keskipisteinä olisi se minusta aika outoa, eikä ehkä kovin tervettä- eikä ehkä hyväksi lapsillenikaan.

Tätä on helppo peesata =)

Mä en jaksanut lukea koko ketjua, mutta tuli vaan mieleen että onko tuo nyt joku ongelma? Eikös se nyt ole paras mahdollinen tilanne, että äidit pitää omia lapsiaan maailman ihanimpina tapauksina. Kenelle se on muka ongelma?

Alkuperäinen kirjoittaja jee:
Mä en jaksanut lukea koko ketjua, mutta tuli vaan mieleen että onko tuo nyt joku ongelma? Eikös se nyt ole paras mahdollinen tilanne, että äidit pitää omia lapsiaan maailman ihanimpina tapauksina. Kenelle se on muka ongelma?

ei kai se olekaan ongelma. Sehän on loistavaa, jos äidit pitävät lapsiaan ihanina, kunhan eivät oleta kaikkien muidenkin ajattelevan niin.