Onko sinulla ollut helppo elämä vai rankka elämä?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Eli kumpi sinulla on toistaiseksi ollut omasta mielestäsi?

Eikä mitään keskimaaston diipadaapailuja vaan jompikumpi
vaihtoehdoista:
Helppo elämä tai vaikea elämä.

Itse kuulun HannuHanhiin joka kokee elämänsä olleen toistaiseksi helppoa ja oikeita vaikeuksia tai karikkoja ei ole vielä toistaiseksi tullut.

"vieras"
Hmm, yläasteella koulukiusattiin kaksi vuotta. Sitten korkeakoulun ensimmäisenä vuotena heti kirjoitusten jälkeen olin pari vuotta masentunut. Sit sairastuin kroonisesti ja kesti pari vuotta saada se asia balanssiin. Taloudellisesti on välillä ollut tiukkaa. Välillä rakkaus elämä on ollut niuvaa. Epäonnea töissä ja opinnoissa. Mut kyl mä taidan kuitenkin enemmän kokea niin, et elämä on ollut helppoa. Välillä on ollut vähän huonompia kausia.

"Mie"
Helppoa! Ehkä liiankin helppoa ja täydellistä! Ja välillä sitä miettii, että pakko joskus on pilvilinnan aika murentua, mutta sitä ennen nautin elämäni jokaisesta päivästä täysin rinnoin!

On ollut paljonkin karikkoja ja hyvinkin ikäviä tapauksia jotka ovat todella koetelleet, mutta kokonaisuudessaan silti helppo elämä koska mikään vastoinkäyminen ei ole vielä saanut lannistettua ja kaikki vaikeudet ovat olleet vain enemmän tai vähemmän väliaikaisia.

"asd"
Rankkaa on ollut, tosin sekin on hyvin suhteellista. Toiset kokee esim. eron rankkana, minä en. Mikään mikä on oma valinta ei ole rankkaa. Mutta joo, on ollut vaikeita asioita mihin en ole voinut itse vaikuttaa.

Pakko sanoa, että helppo. Pari isoa kolausta on sattunut, joita en toivoisi kenenkään muun joutuvan kokemaan, mutta jos niitä ei ajattele niin tuntuu, että kaikki on sujunut miltein liiankin helposti. Olen saanut elämässäni niin monia asioita ja mahdollisuuksia, joista moni vain haaveilee. :)

Yhteistyössä