Jos sinulla ei ole mitään salattavaa, miksi et halua päästää sossun tätejä teille kotiin nurkkia nuuskimaan, varsinkaan ilman ennakkovaroitusta? Jos et avaa ovea jos tiedät että vieraita ei ole tulossa, pakoiletko tv-lupatarkastajaa? Vai mitä salailet? Saavatko viranomaiset (poliisit, sossu, lapsesi päiväkotitädit/opettajat) vapaasti tutkia sinun surffailutietosi ja pankkitietosi ja sairaskertomuksesi, jos heitä huvittaa? Tai jos he epäilevät että sinä ehkä et ole täydellinen ihminen? Eikö? Mitä sinä salailet? Että et vain olisi rikollinen?
Minulla ei ole mitään salattavaa. Minun tietojani ainakin saa vapaasti tutkia ja minun nurkkiani luututa. Minähän olen täydellinen, eikä täydellinen ihminen tarvitse minkäänlaista yksityisyyttä. Ei ole meillä kaapissa seksileluja taikka muuta piilotettavaa, tv-lupa on tietenkin maksettu, koti aina tip top, ja lapsetkin täydellisiä. Jos sinä tarvitset yksityisyyttä, salailet selvästi jotakin. Lyötkö lastasi? Oletko ryyppäävä kotiäiti? Onko takapihasi täynnä varastettua tavaraa? Vain ne, jotka salaavat jotain pahaa, vetoavat kotirauhaan tai ihmisoikeuksiin! Niin se vaan on!!!
Ottaa vaan päähän tuo koko asenne :headwall: :headwall: :headwall:
Minulla ei ole mitään salattavaa. Minun tietojani ainakin saa vapaasti tutkia ja minun nurkkiani luututa. Minähän olen täydellinen, eikä täydellinen ihminen tarvitse minkäänlaista yksityisyyttä. Ei ole meillä kaapissa seksileluja taikka muuta piilotettavaa, tv-lupa on tietenkin maksettu, koti aina tip top, ja lapsetkin täydellisiä. Jos sinä tarvitset yksityisyyttä, salailet selvästi jotakin. Lyötkö lastasi? Oletko ryyppäävä kotiäiti? Onko takapihasi täynnä varastettua tavaraa? Vain ne, jotka salaavat jotain pahaa, vetoavat kotirauhaan tai ihmisoikeuksiin! Niin se vaan on!!!
Ottaa vaan päähän tuo koko asenne :headwall: :headwall: :headwall: