V
vieras
Vieras
Mä ilmoitin että tykätä ei tarvi mut toimeen olisi syytä tulla. Kahvittelu on meillä se minimi molemmin puolin, sit saa karata 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja trolli:on paljonkin. ehkä sun pitäis sen miehes kanssa jutella miksei häntä kiinnosta tutustua kavereihisi.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mikä on aapeen oma ikä, miehen ja kavereiden vastaavat? 35 on ihan eri maailmassa kuin esim 25 vaikka eroa on vaan 10 v.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos se pelkää, että teillä alkaa rampata sitä porukkaa enemmänkin, jos käyttäytyy vieraanvaraisesti?
Tunnistan tosta ap:n ukon käytöksestä itseäni, joskin niiltä ajoilta kun olin masentunut...eihän toi hyvää käytöstä ole, mutta se oli mulle silloin vaan kauhea stressitekijä, jos joku tuli kylään ja olis pitänyt jaksaa sille vielä puhuakin jotain, tai edes tsempata sen verran että antaa suht normaalin vaikutelman itsestään, eikä esim. pillahda itkuun kesken kahvittelun ihan silkkaa väsymystään. Enpä kyllä kauheasti omia kavereitakaan jaksanut nähdäm vaikka tietysti niiden kanssa oli helpompaa, kun tiesivät mut eivätkä odottaneetkaan mitään.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Meillä on se 10-vuotta ikäeroa. Minä 25-vuotias ja mies 35-vuotias. Jos ei kerran mieheni kaverit välitä siitä että olen heitä nuorempi, vaan ihan mielellään juttelevat ja pyytävät kylään/kahville/viettämään iltaa. Niin miksi sen pitää miehelleni olla niin kamala ongelma tulla toimeen minun kavereideni kanssa, jotka ovat samanikäisiä kun minä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Meillä on se 10-vuotta ikäeroa. Minä 25-vuotias ja mies 35-vuotias. Jos ei kerran mieheni kaverit välitä siitä että olen heitä nuorempi, vaan ihan mielellään juttelevat ja pyytävät kylään/kahville/viettämään iltaa. Niin miksi sen pitää miehelleni olla niin kamala ongelma tulla toimeen minun kavereideni kanssa, jotka ovat samanikäisiä kun minä.
Ilmoitat että tuossa iässä pitää osata käyttäytyä kahvittelun ajan vaikkei jutut juuri kiinnostaisikaan. Ajan kanssa, tosin pakottamalla ei onnistu.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Meillä on se 10-vuotta ikäeroa. Minä 25-vuotias ja mies 35-vuotias. Jos ei kerran mieheni kaverit välitä siitä että olen heitä nuorempi, vaan ihan mielellään juttelevat ja pyytävät kylään/kahville/viettämään iltaa. Niin miksi sen pitää miehelleni olla niin kamala ongelma tulla toimeen minun kavereideni kanssa, jotka ovat samanikäisiä kun minä.
Ilmoitat että tuossa iässä pitää osata käyttäytyä kahvittelun ajan vaikkei jutut juuri kiinnostaisikaan. Ajan kanssa, tosin pakottamalla ei onnistu.
eräs seikka jäikin mainitsematta.. myönnän että kaverini puhuvat paljon heidän ryyppyreissuistaan yms. he kun ovat lapsettomia ja voivat hypätä baareissa vaikka joka viikonloppu jos siltä tuntuu. Mutta mieheni omat kaveritkin puhuvat pääsääntöisesti aina siitä miten kännissä oli viime viikonloppuna.
Alkuperäinen kirjoittaja Harmailija:Me ollaan sit vähän outoja, meillä kaverit on kaikki yhteisiä. Mutta johtuisko se sitten siitä että ollaan jo tosi kauan oltu yhdessä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ongelmana on siis sekä ikäero että erilaiset elämäntavat. Eli ei vaan kiinnosta.