E
Estynyt
Vieras
Ajatus lähti siitä, kun joku täällä kaipasi vasta mammakavereita... Siis minä olen sen luonteinen ihminen, että esim. jos näen muita äitejä niin vain tietyn tyylisten kanssa voisin edes kuvitella meneväni juttelemaan tai tutustua paremmin. Olen kai sosiaalisesti jotenkin estynyt...
Eikä kyse siis ole siitä, että pitäisin itseäni muita parempana -päinvastoin! Siis jos toinen äiti on esim. hyvin kaunis, huoliteltu, viimeisen päälle merkkivaatteissa ja lapsetkin kalliisti puettu... niin pidän itseäni jotenkin huonompana ja ajattelen, ettei tuo varmaan edes minun seuraani halua
Tai jos toinen äiti näyttää "kovikselta" (niin kuin yläasteella sanottiin) , esim. pukeutuu mustiin tms. en myöskään uskalla mennä juttusille -mitä se ajattelisi tällaisesta nynnystä!
Tunnustan siis, että minulle pitäisi olla tietynlainen mammakaveri. Saman vertainen ja saman henkinen... Jonka kanssa en tuntisi itseäni huonommaksi.
Ehkä tämän takia minulla ei olekaan yhtään mammakaveria
Eikä kyse siis ole siitä, että pitäisin itseäni muita parempana -päinvastoin! Siis jos toinen äiti on esim. hyvin kaunis, huoliteltu, viimeisen päälle merkkivaatteissa ja lapsetkin kalliisti puettu... niin pidän itseäni jotenkin huonompana ja ajattelen, ettei tuo varmaan edes minun seuraani halua
Tunnustan siis, että minulle pitäisi olla tietynlainen mammakaveri. Saman vertainen ja saman henkinen... Jonka kanssa en tuntisi itseäni huonommaksi.
Ehkä tämän takia minulla ei olekaan yhtään mammakaveria