Onko sinulla elinluovutuskortti lompakossasi?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Me teimme sen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
On se lompakossa ollut jo vuosia. Tänä päivänä jo tarpeeton. Ruumiinavauksessa elimet kuitenkin irroitetaan. Onko niin väliä, jos jokaista ei palauteta paikoileen? Ja tuskin ihan paikoilleen palauttavat, eiköhän vaan ladota sisuksiin ja nahka kiinni.
 

Yhteistyössä