toivottavasti et ole sairaanhoitaja tai lääkäri, tuolla asenteella.ai miksi..? ite oon ollu töissä parilla osastolla jossa oon nähny niitä elimiä jonottavia ja millaset ihmiset niitä on saanu. ja voin sanoo, että mun elimiä ei sitten anneta kellekään.
voi antaa, jos niihin saa jotkut ehdot laittaa ett kelle se annetaan