Onko sinua petetty?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aapee"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Uskon että voisin antaa anteeksi ainakin yhden kerran jos mies myöntäisi kiinni jäätyään asian ja puhuisimme pöydän puhtaaksi. Kohdallani ei mies myöntänyt mitään, väitti minua vainoharhaiseksi ym paskaa, joten ei jäänyt muuta vaihtoehtoa kun jättää moinen ääliö.
 
On petetty, vehtasi selän takanani yli puolenvuoden ajan. Se oli rankkaaa ikaa. Olemme kuitenkin yhdessä edelleen, olen pystynyt antamaan anteeksi. Unohda en koskaan. Ei jättänyt pysyviä jälkiä enkä tullut mustasukkaiseksi, vainoharhaiseksi mutta aikaa se vaati.

Olemme läheisempiä kuin koskaan.
 
On. En edes muista sen jälkeisiä tapahtumia. Keskustelua ja väittelyä oli paljon. Lopulta vielä yritimme jatkaa, mutta asia kalvoi minua niin pahasti etten pystynyt jatkamaan suhdetta normaalisti. Ero tuli. Ja kesti todella kauan päästä siitä kaikesta yli.
 
[QUOTE="vieras";28452129]On petetty, vehtasi selän takanani yli puolenvuoden ajan. Se oli rankkaaa ikaa. Olemme kuitenkin yhdessä edelleen, olen pystynyt antamaan anteeksi. Unohda en koskaan. Ei jättänyt pysyviä jälkiä enkä tullut mustasukkaiseksi, vainoharhaiseksi mutta aikaa se vaati.

Olemme läheisempiä kuin koskaan.[/QUOTE]

Miten pystyt olemaan ajattelematta asiaa?:o
Tai ettei tee sitä uudestaan, oliko muka ensimmäinen kerta kun vastaavaa teki..
 
on. Exänsä kanssa. Jäi kiinni kun löysin konetta siivotessa viestit. Ajatukset sumeni ja halusin vaan pois. (olin miehen luona) jatkettiin kuitenkin yhdessä. Kauan meni ennenkuin opin uudelleen luottamaan.
 
Olen tuon rakastaja-ketjun aapee. Pettämiseni johtui yli 3 vuoden seksittömyydestä, miehen sairauteen syövät lääkkeet veivät potenssin. Rakastaja oli tuttu (ei ex kumminkaan). Suhde kesti n. 9 kk.

Pari päivää miehen mielialat ovat menneet kuin vuoristorataa, itkee, haukkuu, on jopa pitänyt mua hyvänä jne.

Kestääkö tämä päiviä, viikkoja, kuukausia???
 
[QUOTE="aapee";28452245]Olen tuon rakastaja-ketjun aapee. Pettämiseni johtui yli 3 vuoden seksittömyydestä, miehen sairauteen syövät lääkkeet veivät potenssin. Rakastaja oli tuttu (ei ex kumminkaan). Suhde kesti n. 9 kk.

Pari päivää miehen mielialat ovat menneet kuin vuoristorataa, itkee, haukkuu, on jopa pitänyt mua hyvänä jne.

Kestääkö tämä päiviä, viikkoja, kuukausia???[/QUOTE]

Ihan varmasti loukkasit häntä vuosien edestä.
 
[QUOTE="aapee";28452245]Olen tuon rakastaja-ketjun aapee. Pettämiseni johtui yli 3 vuoden seksittömyydestä, miehen sairauteen syövät lääkkeet veivät potenssin. Rakastaja oli tuttu (ei ex kumminkaan). Suhde kesti n. 9 kk.

Pari päivää miehen mielialat ovat menneet kuin vuoristorataa, itkee, haukkuu, on jopa pitänyt mua hyvänä jne.

Kestääkö tämä päiviä, viikkoja, kuukausia???[/QUOTE]

että vuosia.
 
Olen tuon rakastaja-ketjun aapee. Pettämiseni johtui yli 3 vuoden seksittömyydestä, miehen sairauteen syövät lääkkeet veivät potenssin. Rakastaja oli tuttu (ei ex kumminkaan). Suhde kesti n. 9 kk.

Pari päivää miehen mielialat ovat menneet kuin vuoristorataa, itkee, haukkuu, on jopa pitänyt mua hyvänä jne.

Kestääkö tämä päiviä, viikkoja, kuukausia???
 
Kyllä mäkin tajuan että asiaa varmaan puidaan vuosia, mutta kai tämä vuoristorata menee aiemmin ohi??

Mun mies nousi 11 aikaan, haki mut (olin pihalla) ja pyysi anteeksi haukkumisiaan. Mä aloin itkeä, tuli itsellekin yllätyksenä se itku. Kysyin kauanko aikoo vihata mua. Mies sanoi, ettei vihaa. Eilen olin kumminkin huora ym.

[QUOTE="Vieras";28452259]että vuosia.[/QUOTE]
 

Yhteistyössä