Onko täällä ketään, jonka oma äiti pottanut raskausaikana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minä olin ihan normaalikokoinen ja painoin reippaasti yli 3 kg.
Astmaa minulla on ollut joskus nuorempana.
Olen ollut tupakoitsija ja sanon, että taistelen riippuvuuksien kanssa. :(

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Missä iässä sait tietää että poltti kun odotti sinua? Oletko ollut terve? Minkä kokoinen olit syntyessäsi? Poltatko itse? miltä tuntui kun sait tietää asiasta?

Poltti ja joikin jonkinverran. Sain tietää joskus parikymppisenä. Lapsena sairastin aika paljon etenkin pienenä. Olin melko iso vauva, en muista tarkalleen mutta jotain 3900g? En polta. Olen tupakan fanaattinen vihaaja!
Koitan taistella katkeruutta ja surua vastaan asian suhteen. Olen tavallaan antanut anteeksi mutta pieni osa vielä kapinoi ja on vihainen. Tiedän että minulla on esim syöpiin sairastumisriski nyt suurempi ja nuorempana. Tiedän että alkumunasolujani on tuhoutunut senverran että saan menopaussin aiemmin ja voi tulla lapsettomuusongelmia jos esim kolmatta joskus yrittäisimme.
Että semmosta... :/

koko raskausajan kun minua odotti. Mulla on paljon perussairauksia mm. diabetes, kilpirauhasen vajaatoiminta, astma, allergioita... Olin pienenä tosi allerginen ja edelleen olen siite- ja eläinpölyille sekä hajusteille allerginen.

Siskoani odottaessaan äiti ei polttanut ja sisko on terve kuin pukki :/

En ole katkera mutta kuitenkin.... itse en ole polttanut koskaan....

Alkuperäinen kirjoittaja röökivauva:
koko raskausajan kun minua odotti. Mulla on paljon perussairauksia mm. diabetes, kilpirauhasen vajaatoiminta, astma, allergioita... Olin pienenä tosi allerginen ja edelleen olen siite- ja eläinpölyille sekä hajusteille allerginen.

Siskoani odottaessaan äiti ei polttanut ja sisko on terve kuin pukki :/

En ole katkera mutta kuitenkin.... itse en ole polttanut koskaan....

No DM ei taida lisääntyä tupakasta. Ja kilpirauhasestakaan en menis vannomaan. Mutta noi muut. :/

poltti ja polttaa edelleen. synnyin sektiolla täysaikaisena, pisteet 10/10. Aina oon ollut terve, jos nyt ei normi flunssia ja mahatauteja lasketa. Ei siis mitään allergioita tai astmaa tai oppimisvaikeuksia tms. Ei oo herättänyt suurempia tuntemuksia tuo polttaminen, itse en kylläkään polta.

Yhteistyössä