lapsen hukkuminen unessa

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lapsi vaarassa vai itse sekoamassa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lapsi vaarassa vai itse sekoamassa

Vieras
onko kellään tietoa unista?mitä tarkoittaa kun oma lapsi hukkuu unessa?niin järkyttävä uni,että lähes shokissa vieläkin.eikä ole kauan,kun hampaat tippu unessa.senhän sanotaan kans liittyvän ties mihin kamaluuteen.onko näillä unillla yhteyttä toisiinsa,ja onko pojalle vaarassa sattua jotain kamalaa?
 
mä olen nähnyt yläaste ikäisestä unta että minulla on tyttö joka hukkuu tiettyyn järveen..sen saman unen olen nähnyt useaan kertaan ja nyt minulla on se tyttö. niiastä unista tulee ihan hirveä olo vaikka untahan ne vain on eikä tarkoita välttämättä oikeasti mitään. mutta itse en varmasti ikinä mene sille kyseiselle järvelle lapseni kanssa!
 
mä olen nähnyt kun veljeni hukkuu ja kysyin tästä unesta yheltä tutulta joka tietää unista niin jos näkee jonkun hukkuvan niin tarkoittaa sitä et miten tärkeä tämä ihminen on. niin hassulta kun se kuullostaakin niin se vaan on.
hampaat jos tippuu niin tietää yleensä sairastumista, kuolemaa jne. etuhampaista lähisuku ja takahampaista ei niin läheinen.
 
Mä muistelen että oman lapsen hukkuminen tietää paljon lapsenlapsia.... Järveen hukkuminen enteilee uusia naapureita.

Ja hampaiden irtoaminen kertoo että joku tulee kuolemaan, ei siis se kenen hampaat irtoaa... Samaten, mitä lähempänä suuaukkoa irtoavat hampaat ovat, sitä läheisempi on kuoleva henkilö.

uskoo ken tahtoo.. Ei pidä järkeään menettää unien takia, tai ainakaan niitten selitysten takia. Itsekin kyllä olen aina niin neuroottinen tulkitsemaan kaikkia uniani...
 
mieheni näki aikoinaan unen jossa meidän poika tippui kalliolta suoraan veteen,mies juoksi tietysti pelastamaan poikaa mutta vesi olikin jäätynyt ja mies näki poikamme ojantavan kättään isäänsä päin ja sanoi anna anna anna ..(oli unessa niin pieni ettei juuri muuta sanonut) ja mies ei saanut siis pelastettua poikaa jään läpi .. tuohon aikaan harkitsimme ostavamme ravintolan kosken varrelta , en tiedä liittyikö siihen mutta pian kun olimme hyljänneet sen mahdollisuuden mieheni näki saman unen mutta nyt hän sai pelastettua poikamme iskemällä jotenkin jään rikki... jälkeenpäin mietimme että oliko uni enne jos olisimme sen kyseisien paikan pitäjiksi ruvenneet niin poika olisi kenties koskeen joutunut?
 
Kylläpä oli tuo rivari-enne uni aika selkäpiitäkarmiva!
Minä olen nähnyt monta kertaa, että esikoiseni tippuu veteen ja on hukkumassa, mutta saan vetästyä pinnalle.
 
Alkuperäinen kirjoittaja pirullinen emäntä:
mieheni näki aikoinaan unen jossa meidän poika tippui kalliolta suoraan veteen,mies juoksi tietysti pelastamaan poikaa mutta vesi olikin jäätynyt ja mies näki poikamme ojantavan kättään isäänsä päin ja sanoi anna anna anna ..(oli unessa niin pieni ettei juuri muuta sanonut) ja mies ei saanut siis pelastettua poikaa jään läpi .. tuohon aikaan harkitsimme ostavamme ravintolan kosken varrelta , en tiedä liittyikö siihen mutta pian kun olimme hyljänneet sen mahdollisuuden mieheni näki saman unen mutta nyt hän sai pelastettua poikamme iskemällä jotenkin jään rikki... jälkeenpäin mietimme että oliko uni enne jos olisimme sen kyseisien paikan pitäjiksi ruvenneet niin poika olisi kenties koskeen joutunut?

Kyllä niitä enneunia on kun vain osaa tulkita, kaikki eivät osaa! Onnea teille!
 

Yhteistyössä