Onko sinua koskaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ärräpää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ärräpää

Vieras
aivan yhtäkkiä olen saanut jonkunsortin ihailijan tai jotain,kun puhelimeen tulee samasta numerosta lemmenlurituksia ja tänään viimeksi suora pyyntö seksiin.
Tätä on nyt jatkunut tän kuun ajan,olen laittanut viestiä,että voi lopettaa,ei kiinnosta..Miehelle kun koitin puhua,niin sain vaan syyttelyt niskaani..

Onko sinua koskaan "kiusattu" tekstarein?Vai onko jopa soitettu suoraan?

mä sain muutama viikko taaksepäin läähätyspuheluita yhtenä la aamuna.. niitä tuli muutama. oli
:attn: . siinä sitten hetken kuuntelin ku kaveri kerto olevansa kyr... pystyssä... :laugh: kiva kun kerto... harmi että unohti nimensä sanoa oisin kukkia laittanu viikon parhaista nauruista...

Ei ihan tuolla tavalla, muutama vuosi sitten eräs minuun ihastunut mies pyysi puhelintani lainaan että soittaa pikaisesti kaverilleen "että myöhästyy hetken tapaamisesta". Kävikin sitten ilmi että oli soittanut omaan kännyynsä jotta sai numeroni (salainen nro joten ei saa muualta) ja soitteli sitten kännyyni. Minä kun en vastaa tuntemattomiin nroihin ollenkaan niin pistin miehen vastaamaan ja tää ääliö alkaa sitten selittää miehelle että oon antanut hänelle numeroni ja pyytänyt häntä pyytämään mut ulos :o Mies onneksi uskoi heti kun kerroin miten tuo juttu oli ja tajusi tää ääliökin lopettaa soittelun kun mies uhkas laittaa luun kurkkuun jätkälle (kauniisti sanoen).

väärän numeron joskus joku saanut joltain ja ne on tullu mulle, kaikki viestit viimein kyllästyin
ja vastasin puheluun ja sanoin että taitaa olla ihan väärä numero

Jep, on ollut tollanen riivaaja. Mulla oli salainen numero ja kun ei se mies muuta tapaa keksinyt saada mun numeron, niin hän VARASTI mun ystävän puhelimen ja tonki numeron siitä.
Soitteli, tekstaili ja häiriköi kaikin puolin. En saanut häntä lopettamaan, joten vaihdoin numeroa :snotty:

Mä oon vaihtanut numeroni salaiseksi tän vuoden alusta,mitä mahtaa operaattori sanoa jos nyt taas vaihdan numeron ja tahdon sen salaiseksi?

Mistä tuo nutipää on mun numeroni saanut en tiedä..

Alkuperäinen kirjoittaja ärräpää:
Mä oon vaihtanut numeroni salaiseksi tän vuoden alusta,mitä mahtaa operaattori sanoa jos nyt taas vaihdan numeron ja tahdon sen salaiseksi?

Mitä väliä mitä operaattori kelaa? Ei niitä varmaan kiinnosta kunhan pysyt asiakkaana.

Annoin joskus tyhmänä numeroni baarissa tyypille, jonka kanssa lupasin lähteä kahville humalapäissäni. Ei auttanu enää lupausta perua, kun tyyppi soitti sitten seuraavana päivänä... :|
Sanoin monta ekrtaa ettei kiinnosta ja pyysin, ettei soittelis/tekstailis enää. Mies vaan inttää, että kun sie lupasit :headwall: Miun ystävä seurusteli tän tyypin kaverin kanssa ja nekin rupes jo sanomaan, että jätä nyt se tyttöparka rauhaan. Lopulta jouduin uhkaamaan poliisilla, kun nätisti (ja rumastikin) pyytäminen ei lopettanu ahdistelua :(

Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins:
Oletko yrittänyt selvittää numeron omistajaa? Mahdollisesti prepaid-liittymä. Kiusaisikohan miehesi sua... tai joku muu... tai jotain vastaavaa?

En saa numeroa selville,on joko salattu tai prepaid..Ja kun koitan soittaa siihen,ei vastata..
Mä en usko sen olevan mieheni..Yks semmonen hyyppä on joskus pyörinyt lähellä kun oon ollut baarissa,joka voisi olla..

Alkuperäinen kirjoittaja ärräpää:

Ei niitä kiinnosta. Vaihda pois.

Yhteistyössä