Onko sillä oikeesti väliä mitä muut ajattelee?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PikkasenPyöree
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

PikkasenPyöree

Vieras
Mä sain viikonloppuna viestin yhdeltä "tutulta", että lähtisinkö hänen kanssaan joku viikonloppu iltaa istumaan..
Tämä henkilö kun on sitä mieltä, että inhoan häntä, ja haluaisi nyt antaa oikean kuvan itsestään :o

Sitä tässä vaan mietin, että onko jokusille oikeesti niin tärkeetä se mitä heistä ajatellaan?

Mustakin varmasti tällä kylällä ajatellaan vaikka mitä, mutta ei se mulle silti mikään ongelma ole. Itse kuitenkin tiedän millainen olen, ja mikä on totta ja mikä tarua..

Sillä mitä muut ajattelee ei ole mitään merkitystä.

Enkä ikinä lähtisi istumaan iltaa ihmisen kanssa, joka kuvittelee mun inhoavan itseään, ja haluaa nyt antaa oikean kuvan itsestään :D

mitä sillä on oikeesti väliä mitä muut ajattelevat . Niin itse olen aina ajatellut. Ja jos joku ajattelee tai luulee musta jotain muuta kuin oikeasti olen , se on sen ihmisen probleema. Miks edes vaivata päätä toisten asioilla. :)

En lähtis tossa tapauksessa.

Mua henkilökohtaisesti ei niin hirveästi haittaa mitä musta ajatellaan, mä olen tällainen kun olen. Tiedän kyllä ihmisiä jotka miettii jatkuvasti mitä toiset ajattelee. Se on ihan hirveän raskasta. Toiset vaan on sen luontoisia.

No eipä kyllä kauheesti huvittaisi hänen kanssaan mihinkään lähteä..Tää samainen tyyppi on kerran vetänyt mua baarissa turpaan.

Huvittaa vaan, että nyt sitten pitäis hänen kanssaan ruveta leikkimään jotain beeäffää :D

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:

Enkä ikinä lähtisi istumaan iltaa ihmisen kanssa, joka kuvittelee mun inhoavan itseään, ja haluaa nyt antaa oikean kuvan itsestään :D
Enkä mä. Ajatuskin on jotakuinkin, hmmmm, säälittävän outo
:D

No sitä se just on, säälittävää!

Alkuperäinen kirjoittaja PikkasenPyöree:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:

Enkä mä. Ajatuskin on jotakuinkin, hmmmm, säälittävän outo
:D

No sitä se just on, säälittävää!
Ei raasu vissiin tajua sitä itse. :whistle:

Yhteistyössä