huolestunut
Olen 28-vuotias nainen ja kahden pojan äiti (2,5v ja 4kk). Emme ole mieheni kanssa (32v.) harrastaneet seksiä yli vuoteen, viimeksi kun toinen sai alkunsa ja sitä ennekin oli puolen vuoden tauko. Olemme olleet yhdessä 8 vuotta ja viimeiset kaksi vuotta on ollut enemmänkin kaverisuhdetta. nyt olen huolissani, että onko meidän suhde tuhoon tuomittu, vai onko toivoa että näinkin pitkän tauon jälkeen meillä heräisi kipinä uudestaan. en usko että mieheni pettää, mutta kumpikaan ei "uskalla" tai "osaa" tehdä aloitetta tästä asiasta. emme ole syvällisesti keskustelleet tästä aiheesta, ikään kuin vältellään aihetta.Olen mielestäni hyvännäköinen, ja mieheni on sosiaalinen "hurmuri", joka työkseen matkustelee aika paljon, mutta kuitenkin on kunnon perheen isä.
parhaita ystäviä ollaan ja lapsista huolehditaan,mutta onko meidän suhde tuhoon tuomittu?onko muilla kokemusta tällaisesta?
parhaita ystäviä ollaan ja lapsista huolehditaan,mutta onko meidän suhde tuhoon tuomittu?onko muilla kokemusta tällaisesta?