Kiitos vastauksista, jo pelkästään tämä on helpottanut kun on saanut jakaa näitä tunteita muiden kanssa. Vaikka ei se tietenkään mitään miksikään muuta meidän suhteessa. Sen verran täytyy vielä lisätä edelliseen, ettei meidänkään elämä täysin seksitöntä ole, mutta viimeisestä kerrasta on jo kuukausi aikaa. Se ei ole yksistään mieheni "syytä", sillä koska olen pitkään tullut torjutuksi ja tunnen itseni rumaksi, ei haluttavaksi ym. tuntuvat mieheni aloitteet sääliltä. Eli tunne siitä, että hän jotenkin "uhrautuu", jotta voisi pitää minut tyytyväisenä, on nykyisin niiin voimakas, että se estää minua nauttimasta seksistä silloinkin kun sitä olisi saaavilla... Edellisellä kerralla en voinut olla miettimättä meidän tilannetta ja mua alkooi itkettää. Sitten yritän väkisin nauttia, jotta mieheni ei ajattelisi etten tarvitse seksiä, kun en siitä nautikaan.
No viimeksi viime yönä kokeilin kepillä jäätä... ja jäätä se olikin. Eli vastaus oli, että pitäis odottaa, että kulli seisoo... En jaksanut jatkaa enempää, kai sitä odotellaan, että se yhtäkkiä alkaa tonottaa ihan itsestään tai että mä yhtäkkiä kostun ihan itsestään... Tätäkään asennetta mä en ymmärrä, sillä alkuun saatettiin sekstailla jatkuvasti pitkin päivää, välillä levättiin tai katsottiin töllöä, ja esileikit saatto tosiaan kestää tuntikausia. Nyt yhtäkkiä tilanne on se, että tarttis mahdollisimman nopeasti suoriutua ja "vehkeet" pitäis olla toimintakunnossa ennen kun on edes kannattaa toiseen koskea.
En mä enää tiedä mitä mä voin tehdä, mutta ajattelin, että vielä kerran yritän puhua asiasta. Ja kuten seksioppaissa neuvotaan en sängyssä, vaan jossain muualla. Jos siitäkään ei ole mitään apua niin sitten en tiedä mitä pitäisi tehdä... :headwall:
TOIVOTON en osaa sinulle toivottaa kuin kärsivllisyyttä ja jaksamista jatkossa. En usko, että iehelläsi on toinen, jos teillä kuitenkin on läheisyyttä suhteessanne. Tuo miehesi ilkeily ja suuttumus kielii huonosta omastatunnosta, mutta miestäsikin varmasti vaivaa tilanne, jossa hän tuntee, ettei kykene vastaamaan sun seuksuaalisiin tarpeisiisi. Eli kai miehet ajattelee niin alkukantaisesti, ettei hän kykene tyydyttämän naistaan... Oman mieheni suusta on joskus ainakin tullut jotakin sen suuntaista, eli itsesäälikohtaus tai jotain...."mihin sä mua tarvitset, kun en osaa tehdä mitään oikein, en ikinä tee mitään, enkä edes pysty sua panemaan riittävän usein...." Mitä tulee itsetyydytykseen,niin parisuhteessa seksi on kuitenkin niin paljon muutakin kuin se orgasmi, että itsetyydytys ei korvaa seksiä puolison kanssa. Ja tietysti tulee surullinen fiilis, kun samalla ajattelee, kuinka paljon enemmän seksistä saisi, jos kokemuksen saisi jakaa oman rakkaan kanssa.
En tiedä jotenkin on myös tullut tunne, että mies haluaisi naisen joskus kieltäytyvän seksistä, koska silloin heille kai tulisi tunne, että ovat tyydyttäneet naisensa niin hyvin, ettei hän "pysty" enempään.... Sekin suuntainen kommentti on mieheni suusta tullut. Eli yleensä kuitenkin rakastellaan useampi kerta peräkkäin, niin kai sitä sitten pitäisi osata jossain vaiheessa sanoa, ettei enään, mutta kun olen välillä jopa ajatellut etten jaksa enää, mutta sit miettinyt, että jos mies haluaa vielä niin sitten minäkin jaksan
Eli mieheni on tavallaan odottanut, että sanoisin ettei enempää, olen saanut tarpeekseni ja mä olen ajatellut että annan miehelleni, koska hän haluaa, vaikka itse olenkin jo tääysin tyydytetty....
Silloin kun kirjoitin ensimmäistä viestiäni, olin todella epätoivoinen ja ajattelin jo kaikkea mahdollista erosta rakastajaan. Ajatus rakastajasta oli jo niin pitkällä, että mietin soittoa yhdelle ex-miehelleni, joka välillä on kysellyt, josko haluaisin häntä näissä merkeissä tapailla.... Tähän asti olen ehdottomasti kieltäytynyt, mutta enää en ollut niin varma. Mietin myös kuumeisesti kostoa, eli miten voisin jatkuvasti kieltäytyä mieheni ehdotuksista, mutta on kaksi syytä miksi en voi siihen ryhtyä.
1) En pysty siihen, koska seksiä on muutenkin harvoin tarjolla, sorrun siihen joka kerta, kun mahdollista ja siitä pitäisi kieltäytyä toistuvasti, jotta hän edes huomaisi
2) En halua tehdä sitä, sillä se saisi meidät vain ajautumaan kauemmas toisistamme, se kasvattaisi kuilua meidän välillä ja vaikuttaisi varmasti suhteeseen muutoinkin
Eikä tuo erokaan tunnu hyvältä sillä rakastan miestäni, ja kuten jo kerroin edellinen suhde päättyi myös seksin loppumiseen. Tosin siinä suhteessa oli paljon muitakin ongelmia, mutta oongelmat pahenivat ja ngelmia tuli lisää juuri sen vuoksi, että seksi ensin väheni olemattomiin ja lopulta loppui kokonaan. Asiasta ei pystynyt puhumaan, eikä mikään muukaan auttanut. Eli sama ongelma toistuisi varmasti seuraavaksikin. ja tämä tuntuu olevan yleinen ongelma ja olen miettinyt, että miksi aina on niin että haluttomilla miehillä on halukkaat vaimot jahaluttomilla vaimoilla ne halukkaat miehet, josta on pakko vetää johtopäätös, että kun nainen on halukas, mies jotenkin lakkaa tuntemasta itsensä mieheksi ja menettää mielenkiintonsa.... Kai mies haluaisi välillä saada "pakit", jotta saisi tuntea sitä "saalistamisen" iloa myös parisuhteessa...
Mutta nyt olen ajatellut tosiaan vielä kerran ottaa asian puheeksi ja kertoa mitä mä haluan. Tuntuu, että miehelläni on suorituspaineita, joten yritän saada hänet irti siitä pakonomaisesta yhdynnästä ja pyydän, että hän osallistuu mun kanssa seksileikkeihin muuten. Kerron, ettää haluan hänet mukaan, koska itsetyydytys eli seksi yksin ei ole hauskaa. Kerron, että koska seksi merkitsee minulle muutakin kuin orgasmia ja hänen jatkuva torjuntansa vaikuttaa meidän suhteeseen myös muilla alueilla, olisi tärkeää yrittää saada ongelmat ratkaistuksi jollain tavalla, jotta suhteemme pysyisi yhtä hyvnä kuin se nyt on.
Jotakin tuollaista olin ajatellut, vielä en tiedä milloin yritän tätä keskustelua käydä, mutta ehkä jo tänään. Tulen sit kertomaan miten kävi. Tiedän, että siinä voi käydä myös todella huonosti ja taas menee pari päivää kieriskellessä itsesäälissä ja itkeskellen, mutta en voi antaa asioiden vain ajautua huonompaan suuntaan... Jos mikään ei auta niin sit on mietittävä uudestaan mitä haluan tehdä. Ehkä se on ero, ehkä suostuminen siihen ex:n ehdotukseen. Tosin se seksisuhde ex:n kanssa ei kyllä korvaisi seksiä parisuhteessa, sillä seksi merkitsee minulle niin paljon muutakin. Tässä muuten huomaan miesten ja naisten eron. Meinaan siitä, että mies pystyy niin selkeästi erottamaan seksin ja tunteet... Eli kun kysyin mieheltäni, miten meillä hänen mielestä menee, niin vastaus oli että hyvin. Siis ei meillä ole mitään ongelmia, jos seksi nyt vähän tökkii niin eikö asiat kuitenkin ole hyvin??? Ei kai ongelma yhdellä pikkualueella voi olla niin kauheeta??? Eli kai se on naisten ongelma, että me haetaan seksin kautta sit kuitenkin sitä hyväksyntää, osoitusta, että me olemme tärkeitä, kauniita, haluttavia, meitä rakastetaan. Tuntuu, että miesten itsetunnolle seksillä tai sen puutteella ei ole yhtä suurta merkitystä...
Vaan nyt lähden nauttimaan aamupalaa rakkaani kanssa, se on varmaan jo valmiina :heart: . Ja sit lähdetään koko perhe vähän ulkkoilemaan. En vielä tied mihin, mutta johonkin, ehkäpä vaikka jäälle.
Palaan kertomaan kuulumisia, kun saan keskustelun käytyä ja kertokaa tekin TOIVOTON ja MÄ VAAN kuulumisia. Onko tapahtunut edistystä tai oletteko keksineet jonkin hyvän ratkaisun ongelmaan... Rakkauden täyteistä viikonloppua kaikesta huolimatta. Ja uskokaa vaan, vika ei ole teissä...