Onko seksinlaadusta valehtelu yleistäkin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vaimo-Rakas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Vaimo-Rakas

Aktiivinen jäsen
02.10.2012
4 383
1
36
Perähikiä
Toinen on huono ja silti kehutaan?
Tuossa suuseksi-keskustelussa kun joku mies ilmoitti kehuvansa naiset hyviksi hoitelijoiksi vaikkei olisikaan? Miksi?
Miksi kehutaan huonoa suoritusta? Siinähän kaivaa kuoppaa itselleen? Toinen tekee just samoin seuraavallakin kerralla kun luulee tehneensä jutut oikein?
Miksei voi kertoa ääneen ohjeita vaan mieluummin annetaan toiselle toistuvasti väärä kuva ja valheellisesti hyvä mieli? Kun kuitenkin kaikki tuntee eri tavalla, eri jutut ja eri tahti miellyttää niin miksei sitä uutta kumppania voi neuvoa ja ohjata?

• Tykkää
Reactions: Pessimisti
Ne on ne onnettomat jotka ei usko itseensä, ajattelee että saa edes joskus pesää vähäsen...

Sitä saa mitä ansaitsee. Jos hyväksyy vain parasta, saa vain parasta.

Ne on ne onnettomat jotka ei usko itseensä, ajattelee että saa edes joskus pesää vähäsen...

En oikein usko, että kyse on tuosta. Eikös siinä jälkikehuvaiheessa ole sitä pesääkin jo saatu... :)

Kaipa kyse on suurelta osin ihan normaalista kohteliaisuudesta. Jos kaveri on ostanut uuden vaatteen/auton/asunnon/minkätahansa, niin vaikka pitäisin ostosta aivan hirveänä virheenä, niin en minä sitä kyllä ääneen töräytä.

Miksi kehua huonoa? Eikö voi olla vain hiljaa tai neutraalisti?
En ymmärrä sitä kehujanoa, jos mun ukko jatkuvasti kehuis minua jne, ei ne kehut enää tuntuis miltään. Paljon mukavampaa on sellainen spontaani kehuminen harvemmin, silloin se todella lämmittää. Tai ns. "toisen käden kautta" kehuminen.

Miksi kehua huonoa? Eikö voi olla vain hiljaa tai neutraalisti?

Siksi, että naiset elävät kehuista, kuten tässäkin ketjussa on jo todettu. Sellaista naista ei ole olemassakaan, etteivätkö kehut sitä ainakin jossain määrin lämmittäisi.

Eiväthän kaikki kehut aina muissakaan tilanteissa perustu tiukasti todellisiin mielipiteisiin. "Ihan kiva." "Sopii sulle." "Aika jännä." Jne. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;29031229:
Siksi, että naiset elävät kehuista, kuten tässäkin ketjussa on jo todettu. Sellaista naista ei ole olemassakaan, etteivätkö kehut sitä ainakin jossain määrin lämmittäisi.

Eiväthän kaikki kehut aina muissakaan tilanteissa perustu tiukasti todellisiin mielipiteisiin. "Ihan kiva." "Sopii sulle." "Aika jännä." Jne. :)

Kuulostaa jotenkin ihan hölmöltä. Sanotko sä oikeesti useinkin naiselle, että joku esimerkiks näyttää hänellä kivalta vaikkei se ole totta?

Miltä kuulostais se, että sulla oiskin nainen, joka on oikeesti hyvä seksissä, joka näyttää aina hyvältä ja jonka tukka on hyvin ja jolla oikeesti oo ruma vartalo. Miltä kuulostais, kun voiskin puhua totta?

• Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
[QUOTE="Heidi";29031163]Yhtälailla ne miehetkin haluavat kuulla valheita. Mm. siitä kuinka ISO vehje heillä on.[/QUOTE]

Jokainen mies tietää onko hänellä iso vai ei, siitä ei ole mitään harhaa yhdelläkään miehellä. Se mitä mies esittää taasen on aivan toinen juttu.

Se mistä jotkut miehet haluaa vakuuden, on että riittikö se juuri sille naiselle.

[QUOTE="Huhhuh";29031321]Kehut on ihania! Mutta vain jos ne ovat ehdottoman tosia. Mikään ei ole loukkaavempaa parisuhteessa kuin valehtelu. Se vie sitten pohjan jokaiselta ystävälliseltä sanalta kun ei voi luottaa että mikään on totta.[/QUOTE]

Aivan! Minä arvostan omassa miehessä sitä että se kyllä sanoo jos mulle ei jotkut kamppeet/kengät käy. Ainakin yhdet farkut ja yhdet kengät muistan heti jotka oston jälkeen on jäänyt pitämättä kun mies on sanonu ettei oo hyvät. Sillä on hyvä maku ja sanoo rehellisesti jos joku ei istu tai ole muuten hyvä.
Kehoitti minua laihduttamaan kun olin tukevassa kunnossa raskauksien jäljiltä. Sanoi ettei tykänny kun laitoin punaisia raitoja hiuksiin.
Siks minä uskonkin sen kun se sanoo jotain asukokonaisuutta seksikkääksi tai kehuu muuten. Voin luottaa ettei se ole mikään lammas joka määkii mitä olettaa minun haluavan kuulla vaan puhuu totta, hyvässä ja pahassa.

Aivan! Minä arvostan omassa miehessä sitä että se kyllä sanoo jos mulle ei jotkut kamppeet/kengät käy. Ainakin yhdet farkut ja yhdet kengät muistan heti jotka oston jälkeen on jäänyt pitämättä kun mies on sanonu ettei oo hyvät. Sillä on hyvä maku ja sanoo rehellisesti jos joku ei istu tai ole muuten hyvä.
Kehoitti minua laihduttamaan kun olin tukevassa kunnossa raskauksien jäljiltä. Sanoi ettei tykänny kun laitoin punaisia raitoja hiuksiin.
Siks minä uskonkin sen kun se sanoo jotain asukokonaisuutta seksikkääksi tai kehuu muuten. Voin luottaa ettei se ole mikään lammas joka määkii mitä olettaa minun haluavan kuulla vaan puhuu totta, hyvässä ja pahassa.

Just näin! Sitten itsekään ei tarvii valehdella. Ei oo pakko sanoa miehelle, että joo, sun vehje haisee tosi hyvälle kun on pesemätön tai et joo ei mua haittaa ettet pese hampaita, pidän keltaisesta, se on lempivärini.

Kun mä kehun miestä, se kehu on totta. Kehun silti usein, olen hyvä löytämään positiivista sanottavaa ja mies on unelmamies.

• Tykkää
Näin siinä käy, jos on liian rehellinen naiselle sängyssä:

[video=youtube;VOZbfgZiks4]http://www.youtube.com/watch?v=VOZbfgZiks4[/video]

Joku on aina ollut paras. Voisko se olla mahdollista että se oma muija olisikin se miehen paras pano?
Ainakin kun itseäni mietin niin kelpuutin aviomieheksi minun elämäni parhaimman panon :)

Mutta kukaan naistenmies ei koskaan ole valinnut lopulliseksi kumppanikseen sitä parasta naista vaan tyytyy aina jämiin? Mikä teitä miehiä oikein vaivaa jos niin on?

that-doesn-amp-039-t-make-sense_o_1520771.jpg

Mutta kukaan naistenmies ei koskaan ole valinnut lopulliseksi kumppanikseen sitä parasta naista vaan tyytyy aina jämiin? Mikä teitä miehiä oikein vaivaa jos niin on?

Miehet tällä palstalla ei vaikuta keskimäärin kovin tyytyväisiltä omiin naisvalintoihinsa. Miksi ei ole jonkun sellaisen kanssa jota voisi ihailla rehellisellä silmällä? Josta voisi ihan aikuisten oikeasti sanoa, että on upea?

• Tykkää