Onko seksielämänne muuttunut raskausaikana?

  • Viestiketjun aloittaja nikittä nyt
  • Ensimmäinen viesti
nikittä nyt
Kovastikin?
Meillä kävi näköjään niin että raskausviikon 23 jälkeen masu pullahti selvästi ja sen jälkeen ei miehen ole tehnyt mieli :(
Mulla kyllä himoja olisi mutta miestä ei innosta. Edellisissä raskauksissa mies oli ihan innoissaan isommista rinnoista ja pelkkä rinnan näkeminen sai mieheen äksöniä ;)
Nyt tuntuu että parempi kun pidän vaatteet päällä niin ei ihan oksentaa sentään miehen tarvitse :(
Meillä ei siis ole ollut minkäänlaista hellää hetkeä 7 viikkoon ja minä todellakin kaipaisin edes sitä lähellä oloa ja kosketusta.
Nytkin tuossa kun oltiin menossa nukkumaan niin yritin silitellä miestä ja näin ollen vinkata että minäkin siitä tykkäisin ja sanoinkin että selkä on kipeä ja tekis hyvää jos joku hierois. Mies vaan tuumasi että "vähän vaikeeta mennä hierojallekaan tuon ison mahan kanssa" ja käänsi mulle selkänsä ja nukahti. :(
 
Ihanaa kun löytyy joku jolla on sama ongelma kuin mulla! Mulla ei ole raskausviikkoja vielä noinkaan monta, mutta heti ku masu pullahti esiin niin miehen halut väheni huomattavasti. Nyt jos me rakastellaan, niin mulla on koko ajan sellanen tunne, että hän vain minun mielikseni suostuu seksiin eikä sekään tunnu kivalta. Me jopa nukutaan eri huoneissa; mies selitti syyksi sen, että nukun nykyään niin levottomasti (totta sekin; käyn pissalla ja oksentamassa ja herään tosi aikaisin muutenkin).

Ongelmaa ei tosiaankaan helpota, että mun seksihaluni vähintään tuplaantuivat raskauden myötä...olen siis kroonisessa puutteessa. (siksi varmaan tälläkin palstalla roikun) Mietin aluksi, että mies on ennallaan varmaan mutta minä vain olen muuttunut, mutta viime päivinä olen tajunnut ettei se niin ole. Mies ei enää halua, :(

Ystävättäreni neuvoi, että viettele miehesi jotenkin, ja yrittänyt olen kaikenlaista; toistaiseksi tuloksetta...
 
Keskustelkaa hyvät naiset miestenne kanssa jos teillä tuollaisia ongelmia on.
Varmasti sellaista miestä ei olekaan joka ei seksiä haluaisi.
Välttämättä tuo ei johdu siitä mistä te luulette eli pullistuneesta mahasta, vaan miehellä saattaa olla paljon muuta mielessä.
Tai jos johtuu niin mies saattaa pelätä vahingoittavansa vauvaa tai muuta sellaista.. oli miten oli niin se selviää varmasti puhumalla.
Nyrkkisääntö on että naista tulee huomioida ja raskaana olevaa naista tulee huomioida vielä kymmenen kertaa enemmän =) .
:flower: :flower: Hauskaa kesää teille.
 
Minua haluttaisi ihan samaan tapaan, mutta tuo mies ei oikein innostu :( Ehkä se muistaa paremmin aina sen viime kerran, joka on viime aikoina ollut aina samantyylinen: Minä teen aloitteen ja olen ihan fiilareissa, mutta kun on limakalvot niiin kuivat, että saisi olla koko ajan lisäämässä liukkaria, niin ei sekään ole kivaa ja asentoa ei tahdo sopivaa löytyä millään.. Se on sellaista sähläämistä ollut, että ymmärrän hyvin miestä, jos sitä ei huvita, vaikka musta se onkin kurjaa :/

Yritetään sitten olla muuten vaan lähekkäin, halia ja koskettaa ohimennen. Lähekkäin nukkuminen ei kyllä onnistu, kun hikoan niin paljon :whistle:

Nyt rv 35+ ja toivottavasti tilanne muuttuu taas kunhan saa mahan pois tieltä ja limakalvot kuntoon B)
 
No selvishän se syy mieheni haluttomuuteen. Toivottavasti muilla ei ole kysymys samasta jutusta. Minun mieheni on nimittäin korviaan myöten rakastunut toiseen naiseen. Koohkannut sen kanssa koko kevään. Oli ihan sattuman kauppaa että juttu paljastui (eilen) ja olen lievästi sanottuna järkyttynyt. :( :( :(
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.07.2005 klo 11:25 reetta kirjoitti:
No selvishän se syy mieheni haluttomuuteen. Toivottavasti muilla ei ole kysymys samasta jutusta. Minun mieheni on nimittäin korviaan myöten rakastunut toiseen naiseen. Koohkannut sen kanssa koko kevään. Oli ihan sattuman kauppaa että juttu paljastui (eilen) ja olen lievästi sanottuna järkyttynyt. :( :( :(

:hug: :hug: :flower: Yritä jaksaa.. kyllä se siitä. Voimia sulle ja haleja ..
 
KYLLÄ! Epäilin jo raskauteni saaneen alun tuulipölytyksestä, kun ei ollut mitään seksiin viittaavaakaan puoleen vuoteen! Moneen otteeseen aloitin keskustelunkin aiheesta, mutta tuloksetta. miestä ei vaan huvita eikä jaksa jne. ei sitä joka ilta jaksa vonkua, varsinkin kun tietää tulevansa torjutuksi. toisen naisen osallisuuteen en usko, ainakin miehen palkka juoksee normaalisti (ellei mies sitten saa maksua hommistaan...) ja muuten ollaan yhdessä lähes koko ajan.

 
Raskausaika, huoh mitä kidutusta, tässäkin suhteessa... (en ole ollenkaan niitä naisia, jotka on hehkeitä ja kukkeita ja elämänsä kunnossa raskaana ollessaan!)

Esikoista odottaessani mua himotti niiiiiin paljon, että meinasi järki kadota. Vaan ihan alkuraskaudesta asti rakastelusta tuli tosi kipeä ja paha olo. Ei auttanut kuin jättää välistä koko homma -> 9 kk selibaatti puolin ja toisin!

No, synnytyksen jälkeen kyllä paikkailtiin tilannetta, heh... Himotti niin, että runkkasin jo laitoksella ennen kotiin pääsyä eikä me tietenkään mihinkään lopputarkastukseen asti maltettu odottaa ja minä nimenomaan olin se, joka kävi miehen kimppuun kun himotti niin. Mihelle toki ois kelvannu ennen ja jälkeen ja vaikka sen aikanaki, heh...

Kuopusta odottaessani alkuraskaudesta ei seksi olisi voinut vähempää kiinnostaa. Kun tuli raskauden puoliväli ja alkoi himottaa, niin eikö lääkäri määränny yhdyntäkieltoon!!!

Ja tän synnytyksen jälkeen oli kaikkea ikävää kuten tikit ei sulanu vaan ne piti käydä poistattaan, epäonnistuneita hormoni-ehkäisy-kokeiluja yms "kivaa", joiden takia meni suorastaan luvattoman pitkään ennen kuin ollaan taas päästy vauhtiin.
 
Nainen
Minulle seksi ei aiheuttanut raskauden aikana kuin kamalia vaivoja; karmeita vatsakipuja, alapääkipuja, kovia supistuksia jne. En voinut haluta, kun seuraukset oli niin ikäviä ja voimakkaita.

Mies puolestaan tykkäsi uhkeista muodoista, minulle ei tullut lisäkiloja, mutta vatsa tietysti kasvoi(ja paljon) ja rinnat oli koko...öhöm mikä lie.
 

Yhteistyössä