Onko se yleistäkin että huoliteltua naista luullaan maksulliseksi baarissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aapee"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"aapee"

Vieras
Minua on aika usein luultu, viimeksi eilen, venäläiseksi h*oraksi ravintolassa.

Kyseessä oli tanssiravintola, ja mielestäni en ollut hutsumaisesti pukeutunut, päällä oli polvipituinen musta kotelomekko ja valkoinen vähän bolerotyyppinen neuletakki, jalassa saappaat joissa noin 6 cm korko, hiukset löysällä nutturalla, pienet korvikset ja kaulaketju, ei muita koruja. Meikki oli ihan normaali, sitä ei ollut liikaa, ja huulissa oli vain väritöntä huulikiiltoa. Ikää minulla on 35 vuotta.

Olin ystävieni kanssa liikenteessä, en seisoskellut missän yksin ja pälyillyt ympärilleni tms. Silti joku mies tuli kysymään lähdenkö mukaan, ja paljonko se maksaisi. Ja tämä oli kolmas kerta vuoden sisällä.

Olen pitkä ja hoikka, ja isovanhempani ovat venäläisiä, itse olen tosin Suomessa syntynyt ja kasvanut. Voiko se johtua siis vain siitä että näytän venäläiseltä, ja että jotkut suomalaismiehet luulevat suurimman osan venäläisistä naisista olevan maksullisia?

Tuo on tosi loukkaavaa. Pitääkö sitä sitten lähteä ulos farkuissa ja villapaidassa, ilman meikkiä, ettei kukaan tule kysymään hintaa. :-/

Jaa, kyllä multa on "kysytty hintaa" vaikka oon vaan ylittänyt suojatietä ihan arkivaatteissa. Ja kerran yks setä pyysi kaljoille kun odottelin miestä töiden jälkeen työpaikan ulkopuolella. Mut oma moka, mitäs seisoskelin iloisten naisten kadulla :D

[QUOTE="aapee";23231500]Olen pitkä ja hoikka, ja isovanhempani ovat venäläisiä, itse olen tosin Suomessa syntynyt ja kasvanut. Voiko se johtua siis vain siitä että näytän venäläiseltä, ja että jotkut suomalaismiehet luulevat suurimman osan venäläisistä naisista olevan maksullisia?/[/QUOTE]

Mä luulen että se johtuu tästä. Siis jos kuvailit itsesi rehellisesti. Toisille se "huoliteltu" tarkoittaa aivan järkyttävää Tuksu-meikkiä, mutta jos tosiaan näytit siltä miltä sanoit, veikkaan että se johtuu siitä että näytät venäläiseltä. Kyllähän aika moni kuitenkin laittautuu samaan tyyliin eikä niitä luulla maksullisiksi naisiksi.

Ööö, jotkut vaan on juntteja ja jotkut haluu tahallaan vittuilla tolla maksulliseks herjaamisella jos niitä ärsyttää että niillä ei olis mitään mahiksia hyvännäköseen naiseen ;) Tai sitten ne on ite kasvanut niin että rahalla saa mitä tahtoo ja yrittää sitten saada naistakin sillä kun muuten ei irtoo.

Toisia ärsyttää toisten tyylikkyys ja se, että on hyvännäköinen eli saavuttamattomissa. Ja jos näyttää venäläiseltä, se antaa "hyvän syyn" loukata maksullisuudesta puhumisella. Niin kuin venäläinen nainen ei olisi ihminen ollenkaan.

Toisilla on huono itsetunto ja se näkyy ja kuuluu, valitettavasti. Hakeudu seuraavan kerran tasokkaampaan paikkaan :)

[QUOTE="vieras";23231536]Mä luulen että se johtuu tästä. Siis jos kuvailit itsesi rehellisesti. Toisille se "huoliteltu" tarkoittaa aivan järkyttävää Tuksu-meikkiä, mutta jos tosiaan näytit siltä miltä sanoit, veikkaan että se johtuu siitä että näytät venäläiseltä. Kyllähän aika moni kuitenkin laittautuu samaan tyyliin eikä niitä luulla maksullisiksi naisiksi.[/QUOTE]

Tosiaan kuvailin itseni rehellisesti. Meikkinä minulla oli ohut kerros meikkipuuteria, vähän persikanväristä poskipunaa, huulilla huulikiiltoa ja silmissä pelkkää ripsiväriä, en koskaan meikkaa enempää.

Näytän kyllä omastakin mielestäni venäläiseltä, kasvonpiirteideni (lähinnä silmät ja nenä) takia, ja värieni myös. (hiukseni ovat luonnostaan mustat, ja ihoni hyvin vaalea)

On vaan tosi loukkaavaa.

Tätä edellisellä kerralla minua luultiin maksulliseksi kun olin käymässä venäjällä, olin hotellin tiskin läheisyydessä odottamassa rahan vaihtoa. Suomalaisia 50-60 v. miehiä tuli lähelleni iso lauma, kuulin kun puhuivat että "uskaltaisko kysyä" jne., ja sitten yksi tulikin kysymään suomeksi että paljonko. :-/

[QUOTE="aapee";23231674]Joo näin se varmasti on. Suomalaiset miehet osaa kyllä olla juntteja joskus.:-/[/QUOTE]

Ihan yhtäläisesti juntteja löytyy joka kansallisuudesta.

Minua luuli aikoinaan eräs venäläinen mies huoraksi raitiovaunupysäkillä. :D Enkä todellakaan voi sanoa olleeni kauhean "huoliteltu", koska bilemeikkini koostuu lähinnä puuterista ja ripsarista... Tosin lyhyt hame minulla oli, mutten olisi kyllä itse kuvannut itseäni mitenkään ilotytön oloiseksi.

[QUOTE="aapee";23231674]Joo näin se varmasti on. Suomalaiset miehet osaa kyllä olla juntteja joskus.:-/[/QUOTE]

Ai okei, sun pointtis oli päästä haukkumaan suomalaisia miehiä :D

Yhteistyössä