Onko se niin väärin toivoa montaa poikaa??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hämillään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hämillään

Vieras
Kun salaa sitä toivoin, vaikka tärkein oli totta kai lapsen terveys. Ja nyt sitten muutamat olleet, että no ei tullut tyttöä.. Ja itse en ole muuta kun onnellinen.
Onko se niin mahdotonta/väärin toivoa montaa poikaa?

ei ole väärin, niin mäkin toivon :) siis jos tyttö tulis niin kyllä mä sitä rakastan ja ihan yhtä tärkeä olis kuin poikakin, mutta meiluummin mie poikia vaan haluisin.. tyttöjen maailma on jotenkin niin vieras, ja mua ällöttää kaikki prinsessa ym jutut.. ja pojan vaatekustannuksissa säästää kun on jo yks poika :)

Alkuperäinen kirjoittaja hämillään:
Kun salaa sitä toivoin, vaikka tärkein oli totta kai lapsen terveys. Ja nyt sitten muutamat olleet, että no ei tullut tyttöä.. Ja itse en ole muuta kun onnellinen.

Kait sitä nyt saa itse kukin toivoa mitä itse haluaa. Hankalahan se nyt on mennä määräämään toisen toiveita. Mitäs vikaa pojissa on, kun niitä ei saa toivoa?

Alkuperäinen kirjoittaja tilhi:
ei ole väärin, niin mäkin toivon :) siis jos tyttö tulis niin kyllä mä sitä rakastan ja ihan yhtä tärkeä olis kuin poikakin, mutta meiluummin mie poikia vaan haluisin.. tyttöjen maailma on jotenkin niin vieras, ja mua ällöttää kaikki prinsessa ym jutut.. ja pojan vaatekustannuksissa säästää kun on jo yks poika :)

Mä sitten taas pukisin varmasti tytön prinsessa hörhelöön :D
Mutta jotenkin sitä aina toivonut poikia :/
Ja vaatteitakin tulee ostettua aika paljon. En tiedä minkä takia poikia niin kovin toivoin, mutta tosiaan täysin onnellinen olisin ollut tytöstä.
En vain ymmärrä ulkopuolisen reaktioita tilanteeseen.

Alkuperäinen kirjoittaja Hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja hämillään:

Kait sitä nyt saa itse kukin toivoa mitä itse haluaa. Hankalahan se nyt on mennä määräämään toisen toiveita. Mitäs vikaa pojissa on, kun niitä ei saa toivoa?

Niin no sitä mäkin ihmettelen :/

Muutama ihan suoraan oli, että no voi voi.

No me saimme melkein suruvalitteluja kun neljäskin lapsemme oli poika...

Poikien maailma on jotenkin suoraviivaisempi, fyysisempi ja avoimempi kuin tyttöjen, olen ollut huomaavinani poikien serkkutyttöjä hoivatessani.

Saa nähdä onko tämä tulija viides veikka vai poikasarjan jatkeeksi tuleva pikkuprinsessa.

Yhteistyössä