Onko väärin toivoa tulevan vauvan olevan jompaa kumpaa sukupuolta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja toinen raskaus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

toinen raskaus

Vieras
Esikoista odottaessa toivoin, että tulisi tyttö. Tyttö tuli. Olin onnellinen.
Nyt olen uudestaan raskaana. Miehen suku toivoi esikoisen kohdalla poikaa, niin tiedän nytkin toivovan. Nyt myös mies on kertonut toivovansa poikaa. Muiden toiveiden (lähinnä miehen) takia olen alkanut itsekin toivoa poikaa. Mutta en uskalla sanoa sitä ääneen/kenellekään, sillä tuntuu jotenkin väärältä toivoa jompaa kumpaa... :/ Pelkään kuitenkin, että ultrassa (jos näkyy) jos paljastuu tyttö tai viimeistään synnytyksessä niin pettymykseni näkyy. Vaikka toisaalta tyttökin on tervetullut ja tulee olemaan yhtä rakas...

Hassu sinä - ainahan saa toivoa :) Toivomalla ei vaan valitettavasti voi siihen sukupuoleen vaikuttaa millään tavalla eli se tulee, mikä on tullakseen. Meillä esikoinen on poika, itse toivoin silloin tyttöä, mutta en pettynyt poikaankaan - ihana pieni mies :heart:
Nyt odotan myös toista ja ultran mukaan myöskin poikaa, enkä voisi olla yhtään onnellisempi. Eniten meillä taisi anoppi pettyä, kun tyttöä odotti jo esikoisen kohdalla - haluaa pukea lapsen rimpsumekkoon :laugh: Pienet pojat ja tytöt on suloisia, ihan sama kumpi sieltä sitten tulee. Eikös se ole tärkeintä, että lapsella on kaikki hyvin ja on terve!

Onnellista odotusta sinulle ja älä lakkaa toivomasta!

Yhteistyössä