Onko se niin vääriin elää sinkkuna?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sinkk
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sinkk

Vieras
jos kerran niin sitä haluaa....
Olen kohta 4v. sitten eronnut ja jatkuvasti ihmetellään ja kysellään että etkö ole vielä uutta miestä löytänyt jne....
Tsiissus että ärsyttää,mä en todellakaan enään ikinä halua miestäni ja nautin tästä vapaudesta mitä saan elää eikä tarvii toisten mukaan elää vaan just sillein ku hyvälle tuntuu.:)
Ja koska exä oli se elämäni rakkaus ja edelleen rakastan häntä ja tiedän että me ei voida enään olla yhdessä niin en halua ketään muutakaan.

Ei ole. Jos jostain syystä kävisi niin ikävästi, että mulla ja miehellä lähtisi sukset eri suuntiin, niin minun taloon ei ainuttakaan miestä astuis. Ja onko se mies pakko hommata, jos ei mieleistä löydy. Sinkkuna saa olla joka itse haluaa.

Ei ole väärin. Ei mullakaan ole mitään mielenkiintoa parisuhteeseen, en kylläkään rakasta exää eli en haikaile menneen perään. Toisen lapsen kuitenkin haluaasin joten...

Olet siis perustellut itsellesi että haluat olla sinkku vaikka todellisuus mitä todennäköisimmin on se, että et viehätä enää ketään sellaista jollaisesta itse voisit kiinnostua. Tältä palstalta haet sitten vahvistusta koska tiedät varsin hyvin valehtelevasi itsellesi mutta yrität silti uskoa siihen. Hyvin tyypillistä, tunnen monia vastaavia tapauksia ja kaikille on yhteistä se että he eivät ole viehättäviä.

Monelle ihmiselle valtavirrasta poikkeavat valinnat ovat uhka. Siksi oletetaan että kaikkihan nyt haluavat parisuhteen, etenkin naiset, ja kaikkihan tietysti haluavat lapsia ja asettua aloilleen. Monet ihmiset tekevät niin kuin aina on tehty, miettimättä lainkaan miksi ja onko se oikeasti se mitä he itse haluavat koska asioita ei kyseenalaisteta. Sellaisten ihmisten maailma järkkyy toisenlaisista valinnoista.

[QUOTE="vieras";22856461]Olet siis perustellut itsellesi että haluat olla sinkku vaikka todellisuus mitä todennäköisimmin on se, että et viehätä enää ketään sellaista jollaisesta itse voisit kiinnostua. Tältä palstalta haet sitten vahvistusta koska tiedät varsin hyvin valehtelevasi itsellesi mutta yrität silti uskoa siihen. Hyvin tyypillistä, tunnen monia vastaavia tapauksia ja kaikille on yhteistä se että he eivät ole viehättäviä.[/QUOTE]

hohhoi!!! mistäsä tiedät millanen ihminen ap oikeesti on?

[QUOTE="vieras";22856461]Olet siis perustellut itsellesi että haluat olla sinkku vaikka todellisuus mitä todennäköisimmin on se, että et viehätä enää ketään sellaista jollaisesta itse voisit kiinnostua. Tältä palstalta haet sitten vahvistusta koska tiedät varsin hyvin valehtelevasi itsellesi mutta yrität silti uskoa siihen. Hyvin tyypillistä, tunnen monia vastaavia tapauksia ja kaikille on yhteistä se että he eivät ole viehättäviä.[/QUOTE]

Sinä taas vastaat näin suojellaksi itseäsi siltä radikaalilta ajatukselta, että sinkkunakin elämä voi olla onnellista. Olet kenties onnettomassa parisuhteessa ja haet täältä vahvistusta sille, että se on ainoa oikea tapa elää. Hyvin tyypillistä, tunnen monia vastaavia tapauksia, joille on vaan liian pelottavaa ajatella, että oman elämänsä ohjat voisi ottaa omiin käsiinsä.

[QUOTE="ninni";22858022]Sinä taas vastaat näin suojellaksi itseäsi siltä radikaalilta ajatukselta, että sinkkunakin elämä voi olla onnellista. Olet kenties onnettomassa parisuhteessa ja haet täältä vahvistusta sille, että se on ainoa oikea tapa elää. Hyvin tyypillistä, tunnen monia vastaavia tapauksia, joille on vaan liian pelottavaa ajatella, että oman elämänsä ohjat voisi ottaa omiin käsiinsä.[/QUOTE]

:flower:

Pieni ongelma on se, että kaupoissa elintarvikkeet on perhekokoisissa pakkauksissa. Juustoa myydään über-mega-ton family-pakkauksissa, jota sinkku järsisi puoli vuotta.

Ei nyt muuta ongelmaa tule ihan heti mieleen :D

Pieni ongelma on se, että kaupoissa elintarvikkeet on perhekokoisissa pakkauksissa. Juustoa myydään über-mega-ton family-pakkauksissa, jota sinkku järsisi puoli vuotta.

Mun isä ostaa monesti ison palan juustoa joka sitten laitetaan puoliksi, erittäin kätevää. :D

Tuo ongelma on korjattavissa pakastimella :)
Juustoa myydään myös pienemmissä pakkauksissa. Itse asiassa useimmista tuotteista saa myös pieniä määriä. Myös valmistajat ovat huomanneet, että yhden hengen taloudet ovat yleisiä, oliko peräti yleisin.

Mulle ainoa ongelma on että matkustaessa joutuu maksamaan enemmän! Lapset pääsevät puoleen hiintaan mutta yksin matkustavalta otetaan pari sataa lisää (ehkä just siks ne lapset voikin päästää puoleen hintaan kun ne rahat nyhdetään yksin matkaavalta).

Kuules,en halua todellakaan kehua itseäni,mutta olen niin monesti saanut kuulla kehuja siitä miten olen hyvännäköinen,seksikäs ja viehättävä nainen vaikka itse olenkin mielestäni normi näköinen nainen.
Olen urheilullinen ja suht hyvä kroppainen nainen ja vaikkakin olen 5 lapsen synnyttänyt niin kuitenkin ihan hyvänä säilynyt.:)

Yhteistyössä