Onko savannah täällä enää ollenkaan? Onko se tuo Venakko Milanna?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja venakot sekaisin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

venakot sekaisin

Vieras
Mun mielestä tuon Venakko Milannan jutut on kyllä ihan keksittyjä, ei vakuuta mua, että olisi oikeasti tuollainen emäntä olemassa. Mutta Savannah oli aidon oloinen, mihin se on kadonnut?

No sen Savannahin mieshän oli joku nuori kloppi, joskus oli kuvakin siitä. Hyvännäköinen tosin. ;) Ja nyt tällä Milannalla on joku iän vanha kääpä. Onko se sitten miestä vaihtanut välillä, vai??? Savannah asui jossain Älsby talossa, Milanna ties missä kartanossa. Jos on sama tyyppi, niin elämälle on kirjoitettu hiukka lisää vauhtia... :)

[QUOTE="aloittaja";25540023]No sen Savannahin mieshän oli joku nuori kloppi, joskus oli kuvakin siitä. Hyvännäköinen tosin. ;) Ja nyt tällä Milannalla on joku iän vanha kääpä. Onko se sitten miestä vaihtanut välillä, vai??? Savannah asui jossain Älsby talossa, Milanna ties missä kartanossa. Jos on sama tyyppi, niin elämälle on kirjoitettu hiukka lisää vauhtia... :)[/QUOTE]

Jaah. Mulle on väitetty että ovat yks ja sama. Tiedä tuosta sitten...

http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/1504689-kukaan-ostanut-lennea-lastenkauppa-eu-nettiliikkeesta/#post17158104

http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/1591025-te-kenella-kirjanpitaja/

On se ainakin joskus ymmärtänyt rahan päälle, kun on kattonut vaatteita tarjouksestakin ja miettinyt kuinka kalliiksi tulee kuittien kiikuttaminen kirjanpitäjälle... ;) Siis jos on nyt sama tyyppi tän Milannan kanssa, niin on kehittänyt kyllä melkoisen sivupersoonan itselleen. Savannah oli varmaan ihan totta, sen jutut oli maanläheisiä, tää Milanna on ihan avaruudesta.

[QUOTE="aloittaja";25540023]No sen Savannahin mieshän oli joku nuori kloppi, joskus oli kuvakin siitä. Hyvännäköinen tosin. ;) Ja nyt tällä Milannalla on joku iän vanha kääpä. Onko se sitten miestä vaihtanut välillä, vai??? Savannah asui jossain Älsby talossa, Milanna ties missä kartanossa. Jos on sama tyyppi, niin elämälle on kirjoitettu hiukka lisää vauhtia... :)[/QUOTE]

Mun vanha kääpä, niin kuin sä siitä kutsuit, voittaa jokaista mun ikäsitä:), luonne, ulkonäkö, kroppa, nam:p ei voi parempaa miestä olla, se on niin rakas:heart:

Uusimmat

Yhteistyössä