onko s-market halvempi kuin k-supermarket?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minäkö utelias?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja mamatsu:
Minä kanssa käytän enimmäkseen S-ryhmään kuuluvia kauppoja.Sinne kertyy kanssa puhelimesta,sähköstä ym bonuksia.Parljon enemmän tulee bonuksena kuin aikoinaan K-ketjun suurkuluttajana.Ostin muuten minäkin uudet lasit viime kuun puolella Silmäasemalta =)

Plussaakin saa puhelimesta, bensasta, vakuutuksista, sähköstä.... :whistle:

Meilläpäin ainakin ässä on paljonkin halvempi ja s-etua saa PALJON PAREMMIN kuin plussaa!! Plussaa saa (vissiin) 1000e ostoksista 5e ja s-etua meille tulee noin 20-50e kuussa vaikka ei osteta ees tonnilla.

Ite oon kaupassa töissä ja saan sieltä alennuksen mutta ässä on tuos vieressä ja sieltäkin ostetaan paljon.

Alkuperäinen kirjoittaja lok:
s-ryhmä jakaa kaikille asiakasomistajille osinkoja 20e vuodessa, onko k-ryhmällä tuollaista?

ei maksa kaikille *pilk.nus.*

hämeenmaa jakaa 10% koron osuusmaksulle eli 10e.

Jotkut osuuskaupat kuten eteläsavo esim. maksaa ylijäämää eli X% koko vuoden ostoista.

Olipa ne bonukset tai plussat mitä tahansa niin meidän Cittarissa on edullisempaa kuin viereisessä Prismassa. Samat tavarat maksaa Cittarissa n.50e ja Prismassa tuli hintaa ostoksille yli 70e :o :o

Alkuperäinen kirjoittaja elmeri-meri:
ainakin mun normi ostokset maksaa cittarissa puolet enemmän kun prismassa... :wave:

Niin, se varmaan rippuu siitä mitä on tottunut ostamaan. Me taas käytetään lähinnä cittaria ja yleensä on vakiolista perustavaraa mitä ostetaan. Sit jonkun kerran kun käy prismassa, ei siellä voikaan ostaa samaa, kun jotkut tuotteet on kalliimpia. Eli prismassa ostaisin varmaan osaksi eri kamaa kuin cittarista.

Aika hyvin noin ketjut on näköjään saaneet ihmiset koukutettua ostamaan vain omia tuotteitaan.

Eikös tää ole helppo testata edes suuntaa-antavasti. Joku laittaa tähän satunnaisen ostoslistansa ja joku samat ostokset mitä maksais kilpailevassa kaupassa! Alottaisin muuten, mutta mies maksaa meiän isommat ruuat kun se meillä tienaakin.

Mä muistan ajan milloin oli vielä Pirkka-tuotteet "edullisia", mutta ei niillä nykyään ole kyllä mitään tekemistä edullisuuden kanssa... joten olen edellisen kirjoittajan kanssa tavallaan samaa mieltä tuosta koukuttamisesta..., MUTTA en edelleenkään näe, että vaikka ostaisin "mitä" niin saan sen edullisemmin Prismasta..

Täytyy lähteä kohta eripuolille Suomea katselemaan, kun kerran Citymarket onkin halvempi :o ? Mä en ole moista ylläriä vielä nähnytkään =) Ja varsinkin nuo Euromarketit...Siwat ja pienet K-kaupat on kalliita... Silloin ainakin, kun minä käyn niissä ja vertaillaan miehen kanssa hintoja :laugh:

Onhan toki noilla kaupoilla tarjouksia enemmän (ehkä), kun en juokse niiden perässä niin en tiedä... mutta jokaisella kerralla, kun olen tosiaan tv:ssä nähnyt cittarin mainoksen tai jonkin muun niin käytyäni Prismassa olen huomannut ostavani "saman" tuotteen edullisemmin ilman "tarjousta" :whistle:

No, mut nyt täytyy jättää tää aihe, kun tästähän vois JOKAINEN "paasata" loputtomiin, että KYLLÄ meidän kauppa on HALVEMPI :laugh: Niinhän se on, että makuasioista EI VOI kiistellä..

Auryn Joo, tiedetään että plussaa saa monesta muustakin, samoin kuin myös näillä lukemattomilla muilla korteilla...ja tileillä, meillä se vaan kasvattaa paremmin bonusta, kun otimme tuon S-bonuksen keskittymän :heart:

Tuli tuosta listasta vielä mieleen, että mä ostan perheelle ruoat (siis tällä hetkellä vielä "vain" 2 aikuista..joulukuussa vauva) niin meidän perheen ruoka, bensa, muut kodin kamat (esim hammastahna, siteet, saippuat ym) maksaa kahdella käyntikerralla noin 120 ? ja yleensä sitä ostosta sit kertyy 4-5 kassia :laugh: ja tuolla rahalla kaapit (jää, - ja pakastin) on todellakin täynnä 4 vko :D ja en käy hakemassa, kun täydennyksenä maitoa :) Sitä vielä, että bensaan menee ehkä 30-40 ? ;) Ei olla vielä samanlaista ruoka/tavara/bensa määrää K-ryhmästä saatu samalla hinnalla :D

Alkuperäinen kirjoittaja auryn:
Alkuperäinen kirjoittaja mamatsu:
Minä kanssa käytän enimmäkseen S-ryhmään kuuluvia kauppoja.Sinne kertyy kanssa puhelimesta,sähköstä ym bonuksia.Parljon enemmän tulee bonuksena kuin aikoinaan K-ketjun suurkuluttajana.Ostin muuten minäkin uudet lasit viime kuun puolella Silmäasemalta =)

Plussaakin saa puhelimesta, bensasta, vakuutuksista, sähköstä.... :whistle:

No eipä saa meidän sähköyhtiöstä ja puhelimista...No vakuutuksista saa(pohjola).Sen vaihtaisin kyllä pois,mutta ollaan sidottuna Pohjolaan kun on lsten sairaskuluvakuutukset siellä.Tankkaan Nexillä.Siellä on ainakin tämän seudun halvin bensa,eikä mitään bonusta.

Yhteistyössä