onko s-market halvempi kuin k-supermarket?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minäkö utelias?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Toinen tuote halvempi, toinen kalliimpi. Mut käyn s-marketissa ja isot ostot Prismassa koska Prisma tosi paljon halvempi kun Cittari ainakin meiän ostoissa. Ja saadaan muutama kymppi s-bonusta joka kuukaus. Sitte jos tarvii hakee vaik vaan maitoa ja jotain muuta pientä nii käyn K-marketissa kun on lähellä.

Me käytiin ennen cittarissa. Ja sen voin sanoo et meni ihan hiivatisti sinne rahaa eikä juuri mitään saanut. Lisäksi ei ikinä saatu kun ehkä 1 pari kertaa 2kpl pisteseteleitä takaisin.
Nyt on keskitetty kokonaan Prismaan ja huomaa että saa paljon enemmän ruokaa sillä raha määrällä kun cittarista. LISÄKSI s.ryhmästä saa paljon paremmin takasin rahaa. nytkin tuli yli 60? eli keskittäminen kannattaa =)

Mä käyn vaihtelun vuoksi eri kaupoissa. En jaksa aina tallata samoja käytäviä ja esitellä ruokailutottumuksiamme aina samoille kassoille. Lisäksi eri kaupoissa on eri tuotteet halpoja ja hyviä tarjouksia. K-supermarket on aikas kallis paikka, samoin Citymarket ainakin tässä kaupungissa. Plussa-järjestelmä on ketjulle kallis mikä nostaa tuotteitten hintoja. Pirkan tuotteissa on kyllä monia hyviä mut Prisma on täällä halvempi kuin Cittari tai K-supermarket. Niillä on kalliin kaupan maine. Mites nuo pienemmät S-marketit, eikö niissä ole suppea valikoima tavaraa?

Kyllä meillä ainakin käydään vain S-marketissa tai Prismassa :) Ollaan pyritty tosiaan tuohon keskittämiseen ja ne palautukset on kyllä meillä ainakin aivan toista luokkaa S-ketjulla kuin millä muilla ollaan tätä keskittämistä kokeiltu eli Ykkösbonus ja Plussapisteet - EI saatu niillä kyllä vastaavia summia todellakaan "takaisin" ja me muutenkin katsotaa hintoja aina tarkasti kaupassa/kaupoissa ja ollaan todettu, että S-ketju on halvin :)

Kun täällä näkee esim K-ketjun "tarjoukset" niin Prismassa pelkkä normaalihinta saattaa olla 0,50 ? halvempi :D tai enemmänkin ... tai tietenkin vähemmän, riippuu ihan tuotteesta :)

Meiän ostoksilla on k-kauppa halvempi.
Enkä oikein tykkää s-ketjun kaupoista, vaikka työmatkalla ostakin usein evääni sieltä.

Ja plussapisteitä ollaan aina saatu enemmän, kun olin pari kuukautta töissä Prisman talossa niin tuli tietysti käytettyä sitä, ja jouluostoksiakin tuli ostettua ihan kivasti. Siltikään ei montaa euroa bonuksia tipahtanu.

Niin, jokainen "kuluttaa" hiukan tasolla ja saa silloin erilaisia bonuksia, kun noita bonuksiahan voi kerryttää siis niin niin niin tuhansissa ja taas tuhansissa muissakin paikoissa, että vaikuttaa paljon siihen noin muutenkin :D Meillä kun menee kaikki vakuutukset, puhelinlaskut, bensat ym bonuksiin niin sitä oikeasti kertyy ja PALJON
:p (meidän pienillä menoilla), mutta kuitenkin..

Mä en taas välitä muista paikoista, kun noista S-ketjun "Puljuista" :laugh: ne vaan jotenkin ON niin HYVIÄ :D ja jos ollaan tien päällä ym.. niin ei ees käydä muualla kuin ABC-paikoissa... ollaan vaan totuttu niihin ja joskus käytiin esim. Nesteellä (K-ketju) niin EI kyllä sytyttänyt hyviä tunteita, kummassakaan..

Mutta mielipiteitä ja hyviä paikkoja on niin monta kuin on ihmistäkin, että mielipide asia niin on vähän sillai, että kaikille on ne omansa :whistle: Eikä ne toisille käy....mut kiva kuitenkin, kun saa olla "omaa mieltä" ja tehdä kuten itselle sopii... Eipä ne paikat ja bonukset riitelemällä parane :laugh: enkä usko niiden laatuakaan juuri nostavan...

Täällä on ässä kalliimpi. Vaipoissakin parin euron ero. Samajuttu prismassa ja cittarissa. Bonukset ovat s-ketjussa hyvät, mutta silti ratkaisee se paljonko kassi maksaa sillähetkellä. Ei paljoa lohduta saada kerran kuussa bonusta jos tiukassa tilanteessa saa plussapuolella enemmän.

Mä luotan S-Ketjuun B) En osta ensinnäkään (tulevalle) esikolle kertakäyttövaippoja niin eipä mene tuo raha noissa merkeissä ainakaan kummallekaan :laugh: ja varsinkaan, kun en viitsi sitä laittaa ns. "pelkkään pas****" :D (toki onhan ne varmaan helppoja!) Mut onhan jokaisella kaupalla varmasti omat sisäänveto-tuotteet...?

noista bonuksista...

esim. hyvänä veratiluna voi käyttää et jos tuhlaat 1500e kuukauden aikana s-ryhmiin niin saat bonusta 75e. Paljonko saisit plussaa tai ykköstä samasta summasta?

ja esim. KPO:lla saa täydet bonukset 900e:sta eli 45e takas.

mä kävin katsomassa noiden muiden sivuilla noita bonusjärjestelmiä ja edelleen totean, että itselle on kaikista paras ratkaisu tuo s-bonus :D Ei sille vaan voi mitään :laugh:

Noista hintaeroista en kauheesti tiedä, mutta itse käyn useimmin k-kaupassa, kun siellä mielestäni paremmat valikoimat ja olen tottunut siellä käymään. =) täällä s-marketissa on ainakin kalliimat hedelmät ja kasvikset. Muuhun en kauheesti ole perehtynyt.

Eikö teitä kyllästytä käyttää joka kerta samaa ruokakauppaa? Minäkin tunnustaudun vaihtelunhaluiseksi ja nautin siitä kun saan katsella eri kaupoissa erilaista tavaroitten asettelua ja ennen kaikkea eri tuotteita. Täällä Lahden seudulla s-marketeissa on nihkeästi valikoimaa, K-supermarketissa on lähinnä pelkkää ruokaa.

Mä käyn pääsääntöisesti K-supermarketissa, mutta joskus Prismassakin. Mutta kyllä tota plussaakin kertyy kun keskittää, saa niitä palkintopisteitä. Ollaan muutamia kertoja saatu esim. 14 pisteseteliä, eli 70 euroa/kk. Ja K-kaupalla tarjouksia, S-marketilla harvoin. Mutta jotkut tuotteet S-kaupoissa edullisempia, toiset K:oossa. Makukysymys, sanon minä! :)

Me keskitetään S-ryhmään. Oikeestaan jo senkin takia et mies töissä s-ryhmässä ja koko perhe hyötyy siitä =)
Jotkut tuotteet on halvempia k-kaupoissa kuin s-ryhmässä ja taas toistepäin.
Kyllä me ollaan suurinpiirtein laskettu, et edullisemmaks ja kannattavammaks tulee käydä reilun kilsan päässä prismassa, mistä saa hyvät hlöedut, ja bonukset, kuin ajaa sittariin kaupungin toiselle laidalle ja pysähtyä moniin erivaloihin, sen takia että siellä on joskus joku kahvipaketti halvempaa :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä käyn pääsääntöisesti K-supermarketissa, mutta joskus Prismassakin. Mutta kyllä tota plussaakin kertyy kun keskittää, saa niitä palkintopisteitä. Ollaan muutamia kertoja saatu esim. 14 pisteseteliä, eli 70 euroa/kk. Ja K-kaupalla tarjouksia, S-marketilla harvoin. Mutta jotkut tuotteet S-kaupoissa edullisempia, toiset K:oossa. Makukysymys, sanon minä! :)

Mä ostin nyt silmälasit silmäasemalta kun oli tuplabonuskuukaus siellä eli sain 339e:n ostoista 678e:n edestä bonusta.:D

Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:

Mä ostin nyt silmälasit silmäasemalta kun oli tuplabonuskuukaus siellä eli sain 339e:n ostoista 678e:n edestä bonusta.:D

Mutta kun me ei tarvita silmälaseja ja pelkän bonuksen takia ei viitsis ostaa... ;)

Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:

Mutta kun me ei tarvita silmälaseja ja pelkän bonuksen takia ei viitsis ostaa... ;)

dämn!! :laugh:

Minä kanssa käytän enimmäkseen S-ryhmään kuuluvia kauppoja.Sinne kertyy kanssa puhelimesta,sähköstä ym bonuksia.Parljon enemmän tulee bonuksena kuin aikoinaan K-ketjun suurkuluttajana.Ostin muuten minäkin uudet lasit viime kuun puolella Silmäasemalta =)

Yhteistyössä