M
maaliton
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Swinging Tail:En tiedä, en ole nähnyt ilman maalia.
Peesi
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Äsken ennen ku istuin tähän koneelle, mulla oli ihan hyvä mieli.
Kiitti siitä, että tuli taas paska olo.
Alkuperäinen kirjoittaja uuniomena:Alkuperäinen kirjoittaja Swinging Tail:En tiedä, en ole nähnyt ilman maalia.
Onko ihminen sun mielestäs kaunis vain silloin, kun on kaunis ilman meikkiä tai MAALIA niinku sä sanoit?
Sirkka on kaunis.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Äsken ennen ku istuin tähän koneelle, mulla oli ihan hyvä mieli.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mä en oo pyytänyt arvostelemaan naamaani, joten ei tarvitse sanoa siitä yhtään mitään. Mun ei tarvii olla teille yhtään mikään, eikä musta tarvii sanoa yhtään mitään.
Alkuperäinen kirjoittaja uuniomena:Alkuperäinen kirjoittaja Swinging Tail:En tiedä, en ole nähnyt ilman maalia.
Onko ihminen sun mielestäs kaunis vain silloin, kun on kaunis ilman meikkiä tai MAALIA niinku sä sanoit?
Sirkka on kaunis.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Aiti Englannista:On kaunis ja siro. Varsinkin siina kuvassa, missa kaveli kadulla ja jalassa oli ne pitsinnakoiset legginssit.![]()
Just siitä kuvasta ajattelin että on niin teennäisen näköinen että ei mitään luonnolista enää jäljellä. Tietty tekemällä tehdyn kaunis voisi ehkä olla. Tai ainakin normaalin näkönen ihan.
Alkuperäinen kirjoittaja Blume:Olenko kuulevinani katkeruuden kuiskintaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Blume:Olenko kuulevinani katkeruuden kuiskintaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelee:Miksi aina näitä ketjuja? Pyöriikö täällä joku sirkasta pakkomielteen kehittänyt?
Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelee:Miksi aina näitä ketjuja? Pyöriikö täällä joku sirkasta pakkomielteen kehittänyt?