Onko Rukoilijasirkka kaunis?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nyt harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä en oo pyytänyt arvostelemaan naamaani, joten ei tarvitse sanoa siitä yhtään mitään. Mun ei tarvii olla teille yhtään mikään, eikä musta tarvii sanoa yhtään mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Äsken ennen ku istuin tähän koneelle, mulla oli ihan hyvä mieli.
Kiitti siitä, että tuli taas paska olo.

älä välitä ihmiset nyt on niin kovia arvostelemaan kaikkea ja kaikkia : ) sisänen kauneus on ainakin minusta tärkeintä ja kaikki ihmiset on kaunita !

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mä en oo pyytänyt arvostelemaan naamaani, joten ei tarvitse sanoa siitä yhtään mitään. Mun ei tarvii olla teille yhtään mikään, eikä musta tarvii sanoa yhtään mitään.

Täällä arvostellaan aika monia asioita pyyteettömästi. Jos haluaa pysyä piilossa, niin sitten kannattaa myös pysytellä piilossa. Tai sitten ole vaan välittämättä muiden mielipiteistä, jos eivät ne kerta sua kiinnosta.

Alkuperäinen kirjoittaja uuniomena:
Alkuperäinen kirjoittaja Swinging Tail:
En tiedä, en ole nähnyt ilman maalia.

Onko ihminen sun mielestäs kaunis vain silloin, kun on kaunis ilman meikkiä tai MAALIA niinku sä sanoit?

Sirkka on kaunis.

Ihminen voi TEHDÄ itsestään kauniimman maalilla mutta hänen henkilökohtaista oikeaa kauneutta ei nää ilman maalikerrosta, joten kysymykseen ei voi vastata ellei ole nähnyt maalittomana.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Aiti Englannista:
On kaunis ja siro. Varsinkin siina kuvassa, missa kaveli kadulla ja jalassa oli ne pitsinnakoiset legginssit. :)

Just siitä kuvasta ajattelin että on niin teennäisen näköinen että ei mitään luonnolista enää jäljellä. Tietty tekemällä tehdyn kaunis voisi ehkä olla. Tai ainakin normaalin näkönen ihan.

Ai, ma olen eri mielta. Siina kuvassa han oli NAISEN nakoinen, ei mikaan normi suomalainen aiti verkkareissaan ja lenkkareissaan.

Yhteistyössä