Onko riidellessä oikeutta haukkua toista tosi inhottavasti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Kun meillä on mieheni kanssa riitoja, hänellä on tapana käyttäytyä tosi inhottavasti minua kohtaan. Hän mm. haukkuu minua lehmäksi yms. Minusta tuollainen tuntuu tosi törkeältä, mies vaan perustelee sitä sillä että suutuspäissään tulee sanottua kaikenlaista mitä ei tarkoita. mitä mieltä te olette? Alennutteko itse haukkumaan toista riidellessä, vai osaatteko riidellä asiasta?

no kyllä mulla ainakin suuttuessa palaa pinna niin totaalisesti että on tullu haukuttua rumastikin.... aina on riidat sovittu. Ja kyllä mun peruste on sama kuin sun miehelläs. Ei sillä että ylpeä olisin. Mutta kyllä meillä sitten avoimesti puhutaan jos jää vaivaamaan.

Alkuperäinen kirjoittaja k:
no kyllä mulla ainakin suuttuessa palaa pinna niin totaalisesti että on tullu haukuttua rumastikin.... aina on riidat sovittu. Ja kyllä mun peruste on sama kuin sun miehelläs. Ei sillä että ylpeä olisin. Mutta kyllä meillä sitten avoimesti puhutaan jos jää vaivaamaan.

ei ole mikään peruste. siitä voi opetella pois. jos haluaa..

Alkuperäinen kirjoittaja +0:
pahin mitä oon sanonut riidan aikana oli "haista vittu"

sama täällä, mutta jälkeenpäin tuntui niin pahalta ja päätin että yritän pitää suuni supussa vaikka kuinka ketuttaisi. Koska tiedän että jos mies sanoisi minulle noin loukkaantuisin perinpohjin ja mykkäkoulua saattaisi seurata päiviä..juu tiedän, minun kanssani on ehkä vaikea elää :p

Sama juttu täällä, olen nainen ja tulee haukuttua miestä välillä riidellessä tosi pahastikin. Ja perustelu on sama kuin aloittajan miehellä. Enkä tosiaankaan ole siitä ylpeä, ja aina selvitetäänkin jälkeenpäin kunnolla asiat.

Alkuperäinen kirjoittaja niin:
Alkuperäinen kirjoittaja k:

ei ole mikään peruste. siitä voi opetella pois. jos haluaa..

kyllä mä silti väitän että lievimmästä päästä tuo sanallinen haukkuminen on mitä ihminen suuttuessaan voi tehdä

Joo mäkin olen riitojen aikana lehmä ja idiootti yms. Ja mies ei koskaan tunnusta mitään virheitä, vaan mä kuulema ko. hetkellä todella olen kaikkia sanottuja asioita.

Nostan tämän ylös, koska haluaisin tähän mielipiteitä. En siis ole aloittaja vaan googletin aiheesta. Mun mies hukkui mut viimeksi krapulassa "vitun apinaksi", mulla oli tosi kipeä pää, enkä jaksanut auttaa lasten pukemisessa.. "äiti on tuommoinen vitun apina", se hoki meidän 2 vuotiaalle, joka tänään sanoi mulle, kun katsottiin apinan kuvaa kirjasta "äitiapina". Mulla on niin paha mieli, että en tiiä miten päin pitäis olla. Ja mies ei oo ees pyytänyt anteeks. Ei puhu koko aiheesta, vaikka oon monta kertaa ottanu aiheeksi.

Ja kaikki "iteppä oot ukkos valinnu", "pitikö haarat avata ja tehdä kusipäälle lapsia" - kommentit mä sivuutan, mutta antaa tulla vaan, jos se saa sut tunteen ittes edes hetkeksi jonku arvoiseks (samanlainen vaan kun mun mies).

Yhteistyössä