Onko Remun puvut hyviä? Katselin vaan tuota Hobby Hallin kanta-asiakaskuvastoa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miuku-Mauku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Remu on loistava merkki! MUTTA, mä kehottaisin kaikkia täällä boikotoimaan Hobby Hallia! Olettekos seuranneet miten niillä on laskutukset ja asiakaspalvelu menneet aivan sekaisin... eikä se mitään, sellasta sattuu paremmissakin piireissä... mutta miten totaalisen tympeästi suhtautuvat asiaan, vähättelevät vaikka ovat tällä hetkellä varmasti suurin yksittäinen valitusten kohde kuluttajavalituksessa. Minä en ainakaan ostais edes nuppineulaa enää ko. paikasta.

Alkuperäinen kirjoittaja katus:
tällä hetkellä remu on ainoa mihin oon tyytyväinen... tota samaa pukua katoin itekki mut pojalla menee vielä toi nykynen remu...

samma häär. mutta ne emil ja ida merkkiset hanskat taas ovat "perseestä" vaikka esim. citymarket myi niitä remu-rukkasina. travallen remu on hyvä!

Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:
Mä en ikinä tilaa sieltä mitään :kieh: Tuli kans kuvasto,joka lens suoraan roskiin.. ja oon irtisanonu asiakkuuteni,silti aina tulee kuvastoja..

ei kyse nyt ollutkaan hobbyhallista vaan remun vaatteista!!!

Alkuperäinen kirjoittaja remut x4:
tällä hetkellä remu on ainoa mihin oon tyytyväinen... tota samaa pukua katoin itekki mut pojalla menee vielä toi nykynen remu...

samma häär. mutta ne emil ja ida merkkiset hanskat taas ovat "perseestä" vaikka esim. citymarket myi niitä remu-rukkasina. travallen remu on hyvä!

Samaa mieltä!

Tosin ne emil ja ida-hanskat ovat kyllä Remun kankaasta tehtyjä, toinen firma valmistaa ne.
Hanskat ovat mitoitukseltaan pieniä eivätkä tunnu kestävän käyttöä |O

Alkuperäinen kirjoittaja Tyttösenäiti:
Alkuperäinen kirjoittaja remut x4:

Samaa mieltä!

Tosin ne emil ja ida-hanskat ovat kyllä Remun kankaasta tehtyjä, toinen firma valmistaa ne.
Hanskat ovat mitoitukseltaan pieniä eivätkä tunnu kestävän käyttöä |O

mitotukset on kyl syvältä mut on ne vielä ainaki kestäny... ja täs ku oon montaa eri merkkiä testannu niin varmaan ens talviki mennään remulla. nyt siis tänä vuonna pojalla ollu remut ja ens vuonna sit tytöllekki vois hommata.

Yhteistyössä