Sellainen piikikäs, kasvaa Suomessakin, mahd. jopa sun omalla pihallas...Alkuperäinen kirjoittaja kyy:toi 6 on erikoinen mauste, se on puuAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Mausteista puuttuu heti ne 6 8 ja 10 Apuja?
Joko sulla (muka) on se luusta lähtevä 7?Alkuperäinen kirjoittaja kyy:mulla puuttuu myös se 5+4, joten vinkkiä siihen? Alkukirjaimet L. A.Alkuperäinen kirjoittaja Hirsimökin Hulda:Mulla puuttuu koiraruudusta koirasta suoraan oikeelle 12 ja sit alaviistoon 3+10?
ja sit luusta ne 9 ja 17 ja japanista 14 siis noiden sun lisäksi
olin aiemmin koittanut typon kanssaAlkuperäinen kirjoittaja kyy:mulla puuttuu myös se 5+4, joten vinkkiä siihen? LÖYTYI!Alkuperäinen kirjoittaja Hirsimökin Hulda:Mulla puuttuu koiraruudusta koirasta suoraan oikeelle 12 ja sit alaviistoon 3+10?
ja sit luusta ne 9 ja 17 ja japanista 14 siis noiden sun lisäksi
KiitosAlkuperäinen kirjoittaja Hirsimökin Hulda:Sellainen piikikäs, kasvaa Suomessakin, mahd. jopa sun omalla pihallas...Alkuperäinen kirjoittaja kyy:toi 6 on erikoinen mauste, se on puuAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Mausteista puuttuu heti ne 6 8 ja 10 Apuja?
Mikä maa?Alkuperäinen kirjoittaja kyy:maaAlkuperäinen kirjoittaja Hirsimökin Hulda:Miten jatkuu se ylöspäin lähtevä 3-kirjaiminen? Siis kuutta kirjainta kysytään?
Ammatti, kieli. Kahta muuta minäkään en tiedä.Alkuperäinen kirjoittaja pp:voisko joku neuvoa shakespearesta lähtevät 10, 10 ja 7, 8, mulla ei ole hajuakaan vaikka kuin googletan, kiitos
Mikä on vasemmalle 4+5?Alkuperäinen kirjoittaja tässä:Ammatti, kieli. Kahta muuta minäkään en tiedä.Alkuperäinen kirjoittaja pp:voisko joku neuvoa shakespearesta lähtevät 10, 10 ja 7, 8, mulla ei ole hajuakaan vaikka kuin googletan, kiitos
mikä liittyy siihen lyhenteeseen, wikiin!Alkuperäinen kirjoittaja maasika:Mikä maa?Alkuperäinen kirjoittaja kyy:maaAlkuperäinen kirjoittaja Hirsimökin Hulda:Miten jatkuu se ylöspäin lähtevä 3-kirjaiminen? Siis kuutta kirjainta kysytään?
Siitä luusta siis: sellaista valkoista, minkä vuoksi metsästetään laittomasti sellaisia suuria harmaita eläimiä? Ja toinen sitten tuosta johdettu maa.Alkuperäinen kirjoittaja hulda:kerro hulda meillekkin
Thänks!Alkuperäinen kirjoittaja Hirsimökin Hulda:Siitä luusta siis: sellaista valkoista, minkä vuoksi metsästetään laittomasti sellaisia suuria harmaita eläimiä? Ja toinen sitten tuosta johdettu maa.Alkuperäinen kirjoittaja hulda:kerro hulda meillekkin
Ja sit joku jo vihdoin ja viimein kertoo sen osake-meklari-mikälieolikaan!
Google riitti. Mä kokeilin vaan kuusikirjaimista kieltä mutta ei tullut mieleen että sitä puhutaan naapurissakin.Alkuperäinen kirjoittaja kyy:mikä liittyy siihen lyhenteeseen, wikiin!
Kaikki noi neljä puuttuu :/Alkuperäinen kirjoittaja kyy:Thänks!Alkuperäinen kirjoittaja Hirsimökin Hulda:Siitä luusta siis: sellaista valkoista, minkä vuoksi metsästetään laittomasti sellaisia suuria harmaita eläimiä? Ja toinen sitten tuosta johdettu maa.Alkuperäinen kirjoittaja hulda:kerro hulda meillekkin
Ja sit joku jo vihdoin ja viimein kertoo sen osake-meklari-mikälieolikaan!
Onko sulla se japani 14 ja koira 3+10? ja palvelukoira 8? ja se dogi 13+6?
no maailman isoin koiraAlkuperäinen kirjoittaja ?:Joku lisävinkki hurttaan, mä en tunne koirarotuja nimiltä.
sulla on harrastuksissa yksi enemmän kuin mulla! kerro heti mikä se on!!!Alkuperäinen kirjoittaja Hirsimökin Hulda:13 10 4
2 ok 11
8 9 9
Auttakee :saint:
Mulla puuttuu partiosta 5 ja sit se toinen tanssija? Anna vaihtarina vaikka mausteet?Alkuperäinen kirjoittaja kyy:sulla on harrastuksissa yksi enemmän kuin mulla! kerro heti mikä se on!!!Alkuperäinen kirjoittaja Hirsimökin Hulda:13 10 4
2 ok 11
8 9 9
Auttakee :saint: