"Japanilaiset posket" (melkein)Alkuperäinen kirjoittaja ?:Mikä se toinen lamppuharja on?
Ei ollut ees kalsium. Mielleyhtymiä, mielleyhtymiä...Alkuperäinen kirjoittaja Hirsimökin Hulda:Joko keksitte siihen alareunan 3-kirjaimiseen jatkoja? Oon opiskellu luut suomeks ja latinaks, mutta ei nyt vaan osu :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja kyy:Onko kellään näihin apuja??Alkuperäinen kirjoittaja kyy:nyt apuja sinne koiraan:
5+4
12
14, 18
16
3+10
luu 9 ja 17
japani 14 ja 6 Japanin japaninkielinen nimi
palveluskoira 8
weed 5
Meinasin kyllä sitä alareunan kolmekirjaimista, mutta sainkin sen.Alkuperäinen kirjoittaja kyy:lyhenne eräästä järjestöstä
Alkuperäinen kirjoittaja kyy:Onko kellään näihin apuja??Alkuperäinen kirjoittaja kyy:nyt apuja sinne koiraan:
5+4 Se L* A* rotu
12 ?
14, 18 Niitä samoja ku 8
16 Tulee apuja nuista aiemmista vinkeistä Maa+
3+10
luu 9 ja 17
japani 14 ja 6
palveluskoira 8
weed 5
Viittitkö vinakta millä kirjaimilla alkaa?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ne 14 ja 18 on kans niitä samoja koiria ku se 8
Kiitos! Luulin käyneeni jo kaikki läpi, mutta ne jatkuikin hieman pidemmälle!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ne 14 ja 18 on kans niitä samoja koiria ku se 8
jatkuuko se 9 vielä samalla linjalla? ei taida jatkua..?Alkuperäinen kirjoittaja kyy:Kiitos! Luulin käyneeni jo kaikki läpi, mutta ne jatkuikin hieman pidemmälle!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ne 14 ja 18 on kans niitä samoja koiria ku se 8
Mulla on mausteissa tyhjää.Alkuperäinen kirjoittaja luulen:Mä oon korkeintaan mausteissa sua edellä mutta luultavasti en, sä olet vain saanut jonkun sanan mitä mulla ei ole ja olet saanut siitä kaksi uutta sanaa.
mulla puuttuu myös se 5+4, joten vinkkiä siihen?Alkuperäinen kirjoittaja Hirsimökin Hulda:Mulla puuttuu koiraruudusta koirasta suoraan oikeelle 12 ja sit alaviistoon 3+10?
???Alkuperäinen kirjoittaja Hirsimökin Hulda:"Japanilaiset posket" (melkein)Alkuperäinen kirjoittaja ?:Mikä se toinen lamppuharja on?
maaAlkuperäinen kirjoittaja Hirsimökin Hulda:Miten jatkuu se ylöspäin lähtevä 3-kirjaiminen? Siis kuutta kirjainta kysytään?
toi 6 on erikoinen mauste, se on puuAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Mausteista puuttuu heti ne 6 8 ja 10 Apuja?
Japanese...Alkuperäinen kirjoittaja posket?:???Alkuperäinen kirjoittaja Hirsimökin Hulda:"Japanilaiset posket" (melkein)Alkuperäinen kirjoittaja ?:Mikä se toinen lamppuharja on?