Kiitos kirkosta!Alkuperäinen kirjoittaja Hirsimökin Hulda:Ei mulla itselläkään oo vielä tommosia Hartwalleja tahi Tornioita! :|Alkuperäinen kirjoittaja kyy:HULDA: anna sinne rakennukseen vinkkejä!
multa puuttuu:
kirkko 7+6 Googleen "kirkko" ja taitaa olla 3. linkki missä näkyy suoraan.
rakennus: 7, 8, 13 ja 10
turner: 4+7
karjala: 8
hartwall: 5
tornio: 9
kukaan ei tiedäAlkuperäinen kirjoittaja x:Mutta jälleen kerran mikä on titaani 7? voisko joku auttaa jo???
Oon mie pohjoisen juomalla sinne päässy, mutta en siitä eteenpäin oo itseasiassa edes yrittänyAlkuperäinen kirjoittaja sähän sait nyt sikana apuja:Millä sä sitten olet sinne ruutuun päässyt? Mä tulin ainakin (pahalla) juomalla.Alkuperäinen kirjoittaja Hirsimökin Hulda:Ei mulla itselläkään oo vielä tommosia Hartwalleja tahi Tornioita! :|
En tiedä kun ei käynyt jäähalli eikä areenakaan. :/Alkuperäinen kirjoittaja Hirsimökin Hulda:Auttakee siihen se rakennus, panimo ei käy!?!
Tuollahan tuo kirkko jo vinkattiin :saint: En mie siihen muita tienny-Alkuperäinen kirjoittaja mutta:Missä on Huldan vinkkiviesti?
Tampereella. Toinen sana on kirkko.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei aukea toi kirkko 7+6
se tulee rakennusruutuun, mutta sen viereisen ruudun kautta.Alkuperäinen kirjoittaja auttakaa nyt:Höh, mä tiesin sen kirkon jo eilen! Mutta kertokaa nyt joku mihin tulee Kaija Koo?? Multa puuttuu joku alussanakin siitä koska ei ole mitään Kaijan näköistä laatikkoa.
Great! Mulla taas tältä:Alkuperäinen kirjoittaja kyy:Nyt näyttää tältä:
9 10 4
2 ok 9
9 6 5
Ja arvaa kuka JUST lauloi tota laulua kun mies kysyi multa että mikä hääpäivä meillä on seuraavaksi. :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja kyy:se tulee rakennusruutuun, mutta sen viereisen ruudun kautta.Alkuperäinen kirjoittaja auttakaa nyt:Höh, mä tiesin sen kirkon jo eilen! Mutta kertokaa nyt joku mihin tulee Kaija Koo?? Multa puuttuu joku alussanakin siitä koska ei ole mitään Kaijan näköistä laatikkoa.
mikä se laulu on? vai puhutko nyt siitä kaija koo 7?Alkuperäinen kirjoittaja vitsi mä oon tyhmä:Ja arvaa kuka JUST lauloi tota laulua kun mies kysyi multa että mikä hääpäivä meillä on seuraavaksi. :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja kyy:se tulee rakennusruutuun, mutta sen viereisen ruudun kautta.Alkuperäinen kirjoittaja auttakaa nyt:Höh, mä tiesin sen kirkon jo eilen! Mutta kertokaa nyt joku mihin tulee Kaija Koo?? Multa puuttuu joku alussanakin siitä koska ei ole mitään Kaijan näköistä laatikkoa.
löytyi tuo laulu 7 kirj. osasi vain hakea oikein googlellaAlkuperäinen kirjoittaja kyy:mikä se laulu on? vai puhutko nyt siitä kaija koo 7?Alkuperäinen kirjoittaja vitsi mä oon tyhmä:Ja arvaa kuka JUST lauloi tota laulua kun mies kysyi multa että mikä hääpäivä meillä on seuraavaksi. :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja kyy:se tulee rakennusruutuun, mutta sen viereisen ruudun kautta.Alkuperäinen kirjoittaja auttakaa nyt:Höh, mä tiesin sen kirkon jo eilen! Mutta kertokaa nyt joku mihin tulee Kaija Koo?? Multa puuttuu joku alussanakin siitä koska ei ole mitään Kaijan näköistä laatikkoa.
mitä tarviit?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no niin kyy apuja mauste ruutuun
En puhu, vaan siitä millä koko Kaijan sai auki, sieltä alkuaineista. Mä oon hidas!Alkuperäinen kirjoittaja kyy:mikä se laulu on? vai puhutko nyt siitä kaija koo 7?